Ropar på Cheerful!
Hej! Här kan vi ju skriva lite stället för att stjäla fotoalbumstråden!
Hej! Här kan vi ju skriva lite stället för att stjäla fotoalbumstråden!
anna_80
Här blir super ! är du där ?
japp! nu är jag här! berätta lite om ditt bröllop! Gifter ni er i Ljungby? När?
anna_80
Vi gifter oss i Ljungby den 13/8 !
När är eran stora dag och i vilken kyrka?
St olofs kapell den 23/7. Där är så himla fint, ska ner i helgen och träfffa prästen. Pluggar Umeå, så vi planerar på distans!
Berätta mer!! Klänning, färger, blommor...
Jag har det mesta samlat i vårt album. Här är länken igen.
groups.msn.com/annaomagnus/shoebox.msnw
anna_80
Jag ska ha cremefägade rosor med vita orkideer i....Klänningen är en ängelklänning som är snedskuren upptil, alltså bar axel på ena sidan och sen två ängelarmar på resårband som jag sätter på mina armar. Har släp baktill. Håret ska vara uppsatt i lockar med en slöja därbak under håret som har pärlor på sig.
Ska se om jag kan lägga in kort....vet inte riktigt hur man gör.:D..ska jobba på det.....
anna_80
Ska ha tiara oxå !!
anna_80
Vilken fin klänning !!! du kommer att bli en toppenbrud !!
Låter jättefint och lite annorlunda! Det gillar jag! Har du låtit sy klänningen, eller? Annars kanske du kan länka till en bild från märkets hemsida. Låter väldigt snyggt med rosor och orkidéer. Hur långt har ni hunnit i planeringen?
tackar! är riktigt kär i den faktiskt!
anna_80
Det var så att först åkte jag till MB i Hässleholm och när jag var där så sa jag att jag ville hyra klänning och då sa damen att då finns det inte mkt att välja på......och de klänningar hon tog fram var för små....kände att jag blev otroligt dåligt bemött. Så jag åkte därifrån så ledsen och missnöjd för jag trodde verkligen att de skulle hjälpa mig.
Sen ringde jag till Chardas i Strömsnäsbruk och berättade vad som hänt och de sa att jag var välkommen till dem och att de skulle ta hand om mig. Jag åkte dit och hittade "min klänning" som jag då fick hyra. Jag var så glad att jag åkte till blomsteraffären för att visa kort på klänningen då säger tjejen i affären: "jag känner igen klänningen kom så ska jag visa dig vad hon hade för blommor" När jag såg kortet på brudparet ville jag bara svimma.......det visade sig vara min m2b:s systers bästa kompis.....så en del i hans familj har redan sett klänningen. Jag sa mitt dilemma till tjejen och hon sa att vi är så pass olika och att en klänning sitter inte lika och vi har olika utseende med hår och blommor så hon tyckte inte att jag skulle ändra på ngt.
Jag kände att jag inte kunde ha det så här såp jag ringde till Chardas och sa vad som hänt och då sa de att om jag köper min klänning så kan vi designa om den....Det tyckte oxå att min klänning verkligen är jag det var tom en annan brud i butiken som inte kände mig som sa till mig att det verkligen är JAG i den klänningen....jag visade då bruden de andra mer "tårtklänningar" men hon sa direkt att jag skulle ta ängelklänningen. Så efter allt beröm jag fått om min klänning så ville jag inte byta......
Så nu har jag då designat om den att den får ett släp i chiffong och då två lösa armar och sen då en tunn tunn slöja under håret.
Vi har planerat klart: lokal/mat/gäster/inbjudningskort är skickade, min m2b har sina kläder klara, min klänning är vald, fotograf, kyrka, präst, kantor, sångerska i kyrkan, ringen är beställd,frisyr/smink är klart, ska ha rosor i håret uppsatt i lockar med tiara.
Så det mesta verkar falla på plats. Håller nu på med tårtan hur den ska se ut...
Hur långt har du kommit ? vad ska du ha för blommor?
Hur många gäster har ni ?