• Elin B

Decemberbrudar 2005, del 2

Det verkar som om vår gamla tråd har blivit avstängd för svar! Underligt... Blir det så när tråden blir för lång kanske...?

Hur som helst, här har vi som ska gifta oss i december en ny fräsch tråd! / Elin

• Svar på tråden Decemberbrudar 2005, del 2
  • *Tjorven*

Hej Elin B!
    Den klänningen är jättefin! Det är en av de klänningar jag funderar på (Har tre alternativ) fast i svart ska jag ha den.
    Jag har idag spenderat flera timma i telefon (känns det som i allfall) för att få tag på rätt person att tala med angående lokalen vi vill hyra till festen, men det verkar stört omöjligt att få tag på den personen! Grrr...blir så frustrerad.
    Annars så sker den mesta planeringen bara på pappret för tillfället, har inte bokat nåt mer sedan sist.
    Men vi kommer på nya grejjer hela tiden som man vill ha med, måste nog gifta oss två gånger för att få med allt!

Hur går det för er andra?

• cissilla

Nu har jag oxå hittat hit, gick in på mina favoriter och såg att tråden var stängd, öppnade en ny, men hörde att en ny redan öppnats så här är jag... känner mig pirrig, skall prova klänningar på torsdag ;)

• dala82

Hej cissilla
    Jag igen...Har du hittat ngn speciell klänning på internet som du tycker om?

• cissilla

Jag har hittat en som Private label by G,
    www.privatelabelbyg.com/displayCollection.asp%20label&x=&start=13

KLänning nr, 701.
    Men jag får väl se om jag hittar en liknande i Sverige, för det blir för dyrt för att köpa på internet (har låg budget)

Han friar nog snart, den som väntar på nått gått...

• brud nyår05

Hejsan!!
    Vad glad jag är att jag hittade er till slut!!
    Hur går det med allas planeringar? Själv har jag tenta vecka...bläääää

• brud nyår05

I morgon kl 15 ska jag till A Ohlsson och prova klänning
    Håll tummarna för att jag hittar nåt!

• filiokus

brud nyår05, hoppas att du hittade drömklänningen.

Själv har jag bestämt mig, det blir Nixas tvådelade 836 + 385, fast i andra färger än på bilden.
    www.nixa.se/show_image_bride_top.php
    Kjolen i mörkt vinrödaktiga nyansen [grape] och topen i beigegrå nyans [cappuccino] med matchande broderier. På måndag är skräddaren på plats så då ska jag in och ta mått och beställa.

• cissilla

brud nyår05, gick det bra på Agnes? Det blev inte inbokat?

• brud nyår05

Hej på er!
    Jag e ju så velig! jag kommer aldrig att hitta en klänning. Men jag tror att jag vill ha en vinröd...provade en röd med guld"mönster"...men jag vet inte...
    Hur går det för er andra?
    filiokus: den klänningen som du ska ha tittade jag på hos A Ohlsson, jätte fin! Ska du hyra el köpa?

• filiokus

brud nyår05, visst är det svårt att bestämma sig. Det finns så mycket fint tt välja mellan.

Jag kommer att köpa min klänning, tror att det stod 4500 på prislappen.

Svar på tråden Decemberbrudar 2005, del 2