Vi gifter oss i Nöbbele kyrka augusti 2006
Hej,
Vore roligt att höra lite mer augustibrudpar i Växjötrakten till augusti nästa år. Vi planerar bröllop i Nöbbele med fest i Korrö efteråt.
Terese /Justina
Hej,
Vore roligt att höra lite mer augustibrudpar i Växjötrakten till augusti nästa år. Vi planerar bröllop i Nöbbele med fest i Korrö efteråt.
Terese /Justina
Hej!
Grattis, vad kul.
Vilket Nöbbele?
Aha, nu fattar jag hur man svarar....det blir dubbla inlägg men okej.
Vi gifter oss i Värends Nöbbeles kyrka i augusti nästa år mellan Ingelstad och Linneryd. Festen ska vara i Korrö loge och prästen kommer från Moheda, han har döpt vår son tidigare. Var ska du gifta dig?
Vi gifter oss också i Nöbbele Kyrka men till hösten i år.
Så vi håller på som bäst att planera.
Är det sant, vad roligt!!!
Bor du i Nöbbele - menar du förresten Värends Nöbbele ?, det är ju en så liten ort. Mamma och pappa bor där och jag har både döpts, konfimerats och döpt min son där så det känns så naturligt att vara "hemma" och gifta sig. Var ska ni ha festen?
Hej!
Ja, vi bor där.
Festen är bokad i Väckelsång på Björkeborg.
Det jag funderar mest på är var vi ska tillbringa bröllopsnatten. Har du några förslag?
Men bor ni i Nöbbele.....vad roligt. En sån liten pytteby med så lite människor och så träffas vi två på nätet som båda har anknytning dit - otroligt!
Var bor ni förnågonstans?
Vad heter du?
Hur gammal är du, du kanske känner min lillasyster Erica Lundahl, nu bor hon inne i stan men mamma och pappa bor kvar på Björkhagen nedanför Bolsgård.
Vi ska till Nöbbele i helgen då min lillasyster tar studenten. Då ska vi passa på att kolla in Korrö också. Har också funderat på bröllopsnatten, nu blir det nog så att även vi stannar över på Korrö men annars hade jag funderingar på Solviken i Ingelstad, problemet är bara hur man kommer dit. Det finns ju inte så gott om billiga taxiresor där ute....
Kan ju berätta lite om mig själv också;
Heter Terese Lundahl och är 28 år (i augusti). Läser till SSK i Stockholm och bor här med min sambo Axel. Vi har två barn som är fyra och två år gamla; Arvid och Ellen. Jag har bott i Sthlm sedan studenten men jag längat ofta "hem" till småland och landet, vid den här årstiden är det så otroligt vackert tycker jag.