• Tattilie

Ännu en septmber brud

Hej jag gifter mig också den 10 september i Lysekilskyrka hi hi.visst e det spännande. Men ni alla verkar lite före oss.Min blivande sitter just nu och klipper till inbjudningar som vi har planerat ska ut i nästa vecka(gäst listan e klar), Men just nu e det stora att allt ska bli spikat, alla små frågor och så. Vi har som mål att vara klar i slutet av juli och sedan bara njuta av varandra och små fix....Lycka till allihop nu ska jag också klippa ha ha

• Svar på tråden Ännu en septmber brud
  • Brud -september

Hej!
    Vi ska gifta oss 3 september. Bokade kyrkan idag! Har inte kommit längre, måste fixa lokal, klänning m.m...

• Tufflan

Vi ska också gifta oss den 3 september. Har planerat en del.

• Kattis72

Vi gifter oss oxå den 3 september!!! Bokade kyrka 9 sept förra året!

• Brud -september

Oj, vad ni har hunnit mycket. Känner mig lite stressad när jag inte har fixat klänningen + att den nog kommer att bli dyrare än jag hade räknat med

• Brud -september

Har alla skickat inbjudningarna redan? Vi tänkte inte skicka dom förren i början av juli.

• Paulaa

hej!
    vi gifter oss 24 september, vi håller på just nu med inbjudningarna, tänkte skicka dem nästa vecka om vi blir klara med dem ..

• Miastra

Vi gifter oss den 17 september. Vi har ganska mycket färdigt har jag märkt. Vi började planera detta redan i augusti förra året och har fixat saker lite pö om pö. Skickade inbjudningskorten förra veckan. Vi hade tänkt att skicka dem i slutet av juni men när vi hörde att det var flera som planerade att åka utomlands i sempember skickade vi inbjudningskorten med det samma. För övrigt har vi brudklänningen klar samt kostym. Klänning till vår lilla näbb ska vi ordna snart. Kyrka & festlokal är bokad, menyn är satt, festprogrammen är unner utformning.
    Vad jag ska ordna nu är underkläder till mig. Men problermet är att klänningen är axelbandslös. Det hade ju gått bra med en axelbandslös bh men nu är det så att klänningen är lite för urringad i ryggen för att det ska gå. Vad gör man då? Köpa kuddar & tejp, eller vad är bäst?

• skogsbrud

Hej!
    Vi ska gifta oss 24 september. Eftersom jag bestämde mig för att skriva inbjudningarna för hand har jag fullt upp för ögonblicket. Det tar sin lilla tid.

• Brud -september

oj, börjar känna stressen. Kanske man skulle börja med inbjudningarna.

Vad har ni betalat för era brudklänningar?

• Fru Larsson

Hej! 3 september här! Har skickat inbjudningarna för en vecka sen!
    Min klänning kommer kosta 2500:-, 1000 kr för sömmerska, 1500 för tyg.

Svar på tråden Ännu en septmber brud