• liten ior

Juni Brud 2005(tråd 4)

förra tråden avstängd så jag påbörjar en ny...

hur går det för er juni brudar??

• Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 4)
  • Prinsessa

varför den är stängd?? Nån som vet?

• SaMo

På lördag är det exakt fyra veckor kvar för vår del. Börjar kännas faktiskt. Jag börjar tycka att vi ska skita i allt och åka till Las Vegas istället!

Någon som känner igen sig?

• Jobbet

SaMo: Absolut, längtar nästan tills det hela är avklarat och vi åker på bröllopssemester. Det mesta är egentligen fixat men jag har börjat stressa upp mig över alla 1000 detaljer.

• SaMo

Ja, visst gör man! Plötsligt har jag börjat få prestationångest och gör val som jag tror andra skulle gilla. Fokus hamnar plötsligt på att skapa det mest perfekta bröllopet, inte på att vi ska gifta oss. Helknäppt! Trodde inte jag skulle bli så här!

• liten ior

själv sitter jag med världens ångest

bara 22 dagar kvar tills allt måste vara klart, för fredag eftermiddag 3 juni packar vi in oss i vår då färdiga husbuss och kör iväg till platsen där vi ska gifta oss 5 juni

just nu har jag inga kläder, förutom skor att ha på mig under bröllopet
    jag har ingen ring
    tärnan har inga kläder
    antal gäster vet vi inte

åååå jag blir faktiskt jättenervös å funderar på att avboka allt

• Jobbet

Jag trodde inte heller att jag skulle bli så här. Antar att det gäller att fokusera på det viktiga - att vi faktiskt gifter oss.

Liten ior: Läste i den förra tråden om dina klädproblem. Hur går det? Har du hunnit åka in till närmsta stad och kollat runt lite? Vi vet inte heller exakt hur många som kommer.

Idag har vi i alla fall lyckats boka in ett möte med prästen.

• veronica&john

Hej Prinsessa
    Här är vi !!! som jag skrev i mailet så flyter det på fast jag är nog lite i en period att det får sköta sig själv... Orkar inte ibland.. men men så är det väl med det mesta...
    Hur går det för er...
    Tror att trådarna stängs ner automatiskt efter en viss tid...
    Vi är ju ändå på tråd 4 nu.. o snart är det dags....
    HJÄLP!!!

• dags i juni

Men va märkligt, den gamla tråden verkar inte alls vara stängd. Jag provar att skriva nåt där.

• dags i juni

Ännu märkligare vart det nu, nu var den plötsligt stängd igen...konstigt värre. Men det är väl bäst vi kör på den här tråden. Jag har idag iaf tillsammans med Ola lyckats beställa min ring! Känns bra. Leveranstid två veckor. Nu är det bara lite smått o gott kvar...eller nä, det känns som det är hur mycket som helst. Bordsplacering plus kort, vigselprogram, öva vals, gå in skor, hinna sola lite, kolla av med blomsteraffärn osv. Hur ska jag hinna allt!! Det är ju bara 3 veckor kvar! Just det, måste hitta nån liten fin klänning till min dotter som ska vara näbb, inte så lätt kan jag säga. Nä, ibland blir jag så matt av alltihopa att jag nästan funderar på att bara gifta mig i mina gamla slitna jeans utan fest och alltihopa. Men självklart längtar jag så jag håller på att dö

• liten ior

Jobbet,

nej jag har inte haft möjlighet att åka in till stan, eftersom jag har runt 18 mil enkel väg är det inte bara att åka... ev blir det imorgon eller på tisdag, beroende på vilken dag jag får sällskap, att åka själv är trist och jag litar inte längre på mig själv å min klädsmak

Svar på tråden Juni Brud 2005(tråd 4)