trött på tävling med exet
vad gör man när ett ex tävlar i allt......har börjat tröttna efter snart tre år....
vad gör man när ett ex tävlar i allt......har börjat tröttna efter snart tre år....
Tävlar han mot dig eller vad?
Om det är riktat mot dig så är det väl bara att svara nej men va kul för dig osv osv osv. Visa tydligt att du egentligen inte bryr dig, annat än att du tycker att det är trevligt att det går bra för honom.
Så gjorde jag mot ett ex som hade nån tävling med mig. Om allt. Det tog ett halvår, sen la han ner allt sånt. Nu hörs vi aldrig av. Och jag saknar inte honom för 5 öre.
tyvärr är det den trevliga modern till min sambos barn som tävlar. skiter egentligen i vilket men hon har ny....hade innan det tog slut med min sambo....och de ska ha barn i sommar.
Allt är perfekt men hon vet allt om vårt förhållande och luskar ut allt om oss via andra.
borde hon inte vara mer rädd om sitt nya förhållande?
Det är kanske det där klassiska - jag vill inte ha honom, men ingen annan ska ha honom heller som gäller i det här fallet?
tröttsamt, hoppas att det är jätte jobbigt.
gräset var väl inte grönare......hihihi
Förstår inte alls problemet....
Det är väl bara att strunta i henne . Mitt tips är att undvika henne och istället lägga all energi på er egen relation! Vad gör det om hon tävlar (om ni ignorerar henne så har hon ju ingen att tävla mot
).
så sant. men man måste ju träffa människan regelbundet.....vill inte röra till det för sambons son..det är ju ändå hans mamma
Jaha, de har barn ihop - då förstår jag att ni inte kan undvika henne.
Men då är det väl snarare upp till Er att visa att ni är mogna och inte bryr er om hennes s k. tävling. För det är väl knappast så att att hon utmanar er .
Hoppas bara att hon är tillräckligt mogen för att inte låta "tävlandet" gå ut över barnet!?