• Sunshine Girl

Midsommarbrudar 2006

Vår gamla tråd är avstängd för svar :(
    Så.. berätta hur går det för er? Hur långt har ni kommit? Bokat och klart?

• Svar på tråden Midsommarbrudar 2006
  • Sunshine Girl

hallå, hallå? :)

• Maja Gräddnos

Hej!
    Vi ska gifta oss på midsommarafton 2006, så jag gör ett försök att blåsa liv i den här tråden

Allt är verkligen inte bokat och klart. Vi har bokat kyrkan, och that´s it. Sen funderar vi massor på vilken lokal vi vill ha, men väntar nog ett litet tag till med att boka.

Själv då? Har du / ni andra kommit långt?

• Sunshine Girl

Maja Gräddnos, HEJ :)

Njaa, vi har bokat kyrka och lokal. Sen så är mkt bestämt som gästlistan är klar, bordsplaceringen så gott det går, vet hur kläderna & frisyren ska se ut. Menyn är bestämd men den vill vi ändra lite på. Sånger i kyrkan är klart, präst klart hmm nåt mer.. Näe.. tror det var allt än så länge :D

• Sunshine Girl

Näe.. nu tycker jag nog att vi midsommarbrudar får ta oss i kragen och börja skriva lite i vår egen tråd :D

• NeWil 2006

Hej
    vi tänkte gifta oss till midsommar 2006. Har sett ut en fin kyrka som skulle passa perfekt men så när vi ville boka berättar de att de inte har vigslar på helgdagar :( Så nu får vi antingen byta datum eller välja en helt annan kyrka.

• Sunshine Girl

NeWil 2006 - välkommen!
    Vart vill ni gifta er någonstans?

• NeWil 2006

Hej tack :)

vi ville gifta oss i min sambos gamla hemtrakter utanför Linköping. Vi träffades även i Linköping och tillbringade våra första år tillsammans där så vi vill gärna gifta oss där med men det verkar ju inte gå. Får kanske bli i Växjö, där vi bor nu, istället om det inte löser sig.

• Sunshine Girl

NeWil 2006, vad jobbigt att behöva välja :(
    Har ni kollat efter kyrkor i Växjö också?

Jag tycker det låter lite konstigt att inte ha vigslar under en helgdag eller ligger kyrkan en bit ut så de har inga vigslar pga att det kan bli så mycket förseningar pga trafiken? Så vet jag att Värmdö gör..

Svar på tråden Midsommarbrudar 2006