• Malin78

ÄNTLIGEN bestämt ett datum!!! 060708!Fler!?

Är så glad att vi äntligen efter ett lång tids diskuterande fram och tillbaka om vilket datum som skulle passa oss HAR BESTÄMT OSS!!

det blir den 8 juli 2006 och det känns faktiskt väldigt bra, vi var inne på att gifta oss på midsommarafton men kom sedan fram till att det här skulle passa oss bättre. Så nu är det bara att ta tag i all rolig planering som ingår!!
    ÄNTLIGEN!! *GLAD*

hihi =) Kanske någon mer som ska gifta sig 060708??
    Kramar till er alla lyckliga brudar!

• Svar på tråden ÄNTLIGEN bestämt ett datum!!! 060708!Fler!?
  • discodivan

oxå funderat på det datumet, kul o lätt att komma ihåg

• robbans flicka

grattis o vad roligt att ni äntligen lyckats enas om ett datum.

Lycka till i allt roligt planerande som väntar er!!

• Malin78

Japp det är verkligen ett datum som är lätt att komma ihåg. Nu ska vi bara fundera på vad vi ska ha som färg tema och om vi ska ha buffe eller inte? Och sen ska vi väl boka kyrkan också såklart =)

Alltid en start..men det är ju jätte roligt att vara ute i god tid!
    (Tycker i alla fall en av oss hihi) ;)

• solpingla

va roligt vi har också slagit fast för detta magiska datum 060708 mitt i sommaren hoppas på sol:D hur långt har du planerat.
    själv är jag 26år (i dec) sambo på 32år en son på 2½ nästa år har vi varit tillsammans i 10 år så vi tyckte det var dax nu
    kram mia

• fruSolli

jag ska också gifta mig 8 juli 2006 :)

bestämde det för flera månader sedan :)

• Xite

Vissa är i tid må jag säga...

/en som ska gifta sig nu i augusti och ännu inte har datumet bestämt

• dala82

Xite
    Ska ni gifta er i kyrka? Tänkte eftersom ni inte bestämt datum, eller gifter ni er i en kyrka där man inte behöver vara ute i så god tid. Beundrar personer som dig, jag skulle ha haft paniiiiik :)

• Xite

Nix. Vi ska vara utomhus.

Jag är nervös också. Jag blir det när jag lyssnar på er! :)

*önskar jag hade lite mer framförhållning*

• fruSolli

hehe jag skulle villa gift mig för ett år sedan men jag försöker lugna ner mig! ha precis köpt ett hus som vi håller på att flytta in i! har kollat med kyrkan om man kan boka den men det kan man typ inte göra förens feb samma år :-/ festlokaler jagar jag för fullt!

• honungsfågel

Nu har jag äntligen hittat er som ska slå till 060708 - kanske världens bästa datum :) Jag friade 050505 och hade först tänkt mig en vigsel 060606 men det är ju på en onsdag så även om folk har ledigt (det är ju nationaldagen) så är man ju inte det dagen efter. Desutom så har sommarlovet inte börjat än (jag är lärare) så det känns skönare att ta det när man varit ledig ett par veckor. Så för att gå på ett roligt siffer-tema så passede 060708 mycket bra!

En fråga: hur långt har ni andra börjat planera?

Svar på tråden ÄNTLIGEN bestämt ett datum!!! 060708!Fler!?