• T.Karlsson

Festyran

Idag var jag in på festyran igen.
    Min klänning hade kommit o nu skulle det göra ändringar.
    Känner mig verkligen som en prinsessa där. Helt underbar personal verkligen.

Problemet för mig är nu att jag måste hitta en bh som är ganska låg i ryggen. 31 cm fr nacken förklarade säljaren. Var hittar jag bra bhar i bra större storlekar. Behöver en 90-95 C eller D ibland. Och som är låg i ryggen dessutom. hjälp!

• Svar på tråden Festyran
  • T.Karlsson

festyran ligger i tannerfors i linköping.

• sandella

Om Du bor i Linköping kan jag varmt rekommendera Twilfit. Jag var där förra helgen och var väldigt skeptisk först, men när jag väl frågade efter hjälp och förklarade vad jag var ute efter fick jag fantastisk hjälp.
    När jag sedan berättar det för vänninnor visar det sig att de har samma possitiva erfarenhet av personalen på Twilfit.

/Sandella

• T.Karlsson

jag hittade faktiskt en helt underbar bh på lindex i ikanohuset idag.

idag har vi dessutom köpt massa saker till bröllopet. porslin osv. oh vad jag längtar nu.

• Celeste

Jag förstår att du bor i Linköping men vill ändå tipsa om en underbar butik i Norrköping.
    Bodyline som ligger på övre plan i Lindens varuhus.
    De har underbara underkläder, i alla storlekar och ger jättebra service. De syr om om det skulle behövas och ger tips och råd. Jag bor i Stockholm men handlar alla mina underkläder där när jag är hemma. Däremot har de lite högre priser.

• T.Karlsson

okej. ska kolla in den nästa gång jag är i nrrkpg.

Svar på tråden Festyran