• Jema

Långa Längan - Bjärred

Hejsan!
    Har äntligen hittat en lokal som vi är lite intresserade av.

Är det någon som har någon erfarenhet av Långa Längan i Bjärred?
    Pris?
    Bemötande?
    Antal gäster?
    osv

Tack på förhand!
    Jema

• Svar på tråden Långa Längan - Bjärred
  • Tina F

Hej

Min väninna hade sin bröllopsfest där i september förra året. Maten var jättegod, personalen helt ok (min inget extra).
    De hade ca 55 gäster, vilket kändes helt ok om man inte vill dansa. Det blev lite trångt..
    De hade bara en kille som spelade gitarr, då de inte fick plats med ett helt band. Men är ni inte så många så är det mkt trevligt!

Hoppas det hjälper dig något!!

• Jema

Tack!
    Alltid kul att se vad andra tycker.

Jema

• Jema

Ps!
    Vet du vad dom betlade osv?

Jema

• Jema

Tina F
    Hoppas att du ser detta!

Har du möjligtvis någon mer info från din vän? Vill gärna veta så mycket som möjligt innan.

Jema

• peppan78

vi ska inte ha våran fest på långa längan men dock ska vi ha deras mat som catering.... underbart bemötande och hyfsade priser.. rekomenderas varmt!!
    lycka till...

• linek

Jag har rekommenderat dom förr i andra trådar här och gör det gärna igen. Vi har haft bl a disputationsfest där och totalt har vi nog hyrt stället 3 ggr. Underbara människor, god mat, bra servis och bra priser! Boka dom! Vi var 70 st på disputationen med ett 2-manna band. Fungerade bra.

• Jema

linek
    Vad fick ni betala?
    Får man hyra själva stället, eller hur fungerar det?
    Har du även några ungefärliga priser på mat osv?

Jema

• Tolin

Har varit på bröllop där. Jättmysigt och supergod mat! Vet inte vad de betalade dock...

• Sommar-04

Nagon som vet kostnad?

• Sommar-04

Tack forresten for lanken! Vet inte varfor jag inte kunde hitta den nar jag googlade

Svar på tråden Långa Längan - Bjärred