• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • lokatt

brud0606:
    jo, det är en del. men vi började redan i september (med inköp av min klänning).
    känns bäst att ha gott om tid, och sprida ut det.
    men vi har också haft tur med att saker har fallit på plats ganska bra.

• Sunshine Girl

hahaha
    underbart!

Hur har det gått med ideérna för tackkorten?

• lokatt

Sunshine:
    inte vet jag, det är inte min avdelning, så jag har faktiskt släppt det. inte så kontrollfreak ändå, kanske. sedan kommer jag ju självklart att fråga honom när vi närmar oss oktober, bara för att vi ska ha tid på oss ifall att...
    men vi tänkte faktiskt göra så att vi fotar oss (någon duktig bekant) en extra gång, ett par - tre veckor innan bröllopet (i samband med provsminkning), just för tackkorten. och så gör vi dem klara att delas ut på bröllopet. känns som en bra budgetgrej, gör att vi inte skjuter upp det, och iom att vi tänker be om bidrag till en resa i present så behöver vi inte gå in på "tack för din underbara osthyvel, den ska vi utnyttja flitigt"-stuket...

• Sunshine Girl

Vilken strålande idé!!
    självklart så frågar du i Oktober... "ifall att"
    Det "enda" som har tillkommit på vår status lista är nog beslutsångesten över lokalerna Fast det är ju ändå ett ganska så trevligt problem

• Sunshine Girl

Strålande idé med den extra fotografering menade jag nu

• lokatt

Sunshine:
    och som de flesta bra idéer är den snodd!

ehm, jag har för den delen velat som en vindflöjel de senaste veckorna om klänningar... börjar luta åt att flirta in mig hos ngn som kan sy den här... www.mccallpattern.com/item/M4713.htm&page=1
    jag vet, jag är hopplös...

• Sunshine Girl

Den är helt ljuvlig!!!!!!!!!!
    Nu började jag genast att tvivla på "min" *mummel* tack så mycket
    Ärligt.. den är ljuvlig, riktigt romantisk och för att använda en kliché - som en en dröm .

• lokatt

Sunshine:
    bara ett problem. min sambo är inte riktigt lika frälst som jag... han gillar inte alls puffärmen, och börjar muttra om sådana petitesser som att det inte är den sorts ärm jag pratat om samt att det säkert är jätteopraktiskt under festen sedan... (känns som varför det, han gillar ju ändå inte att dansa)

• Sunshine Girl

Låter bekant det där
    Som min sambo sa hmm kommer den inte bli svår att gå i då??
    Jag svarade.. släpet kan läggas upp PUNKT
    Jag tycker verkligen att klänningen är ljuvlig!!!

• Maya K

Nu har jag hittat hit igen....

Varför blev den första tråden stängd?? märkte inte ens det... hmmmm...

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2