Vill känna mig speciell
Gör tyvärr inte det längre och det sårar faktiskt. Har försökt säga det till honom men det verkar inte som att han förstår hur jag verkligen känner mig. Antagligen har han inte samma behov och får då svårt att förstå...
Jag är en sån som ofta säger saker som "Jag älskar dig", "Vad fin du är" och "Du gör mig så lycklig". Och allt jag får tillbaka är "Jag me..." "Du me..." Jag får aldrig höra att "Vad vacker du är" eller "Vad jag är glad att jag har dig".
Jag VET att han älskar mig och att jag betyder mycket för honom. Hade jag tvivlat på hans känslor så hade jag aldrig gift mig med honom. (Vi gifter oss i sommar). Men jag saknar allt det där andra. Små överraskningar, ett litet brev eller bara några ord som värmer så mycket. När jag påpekar att han aldrig säger sånna saker så svarar han att "Jag hinner ju aldrig säga något för du säger ju jämt saker". Då sa jag till honom att jag skulle sluta säga "jag älskar dig" så ofta. Så nu det sneaste har jag nästan inte sagt det alls utan nästan bara när han säger det när vi ska lägga oss eller någon gång ibland. Men ändå så uteblir det!
Jag köper ofta saker till honom, småsaker men ändå. Själv får jag aldrig något tillbaka. Jag begär verkligen inget, men ibland så skulle det kännas uppskattat att få något tillbaka.
Förr fick jag ofta blommor och han sa saker som gjorde mig överlycklig. Men det är borta nu. Blommor får jag om det är något speciellt. Som tex när vi fick vår dotter.
Det enda jag vill är att få känna mig speciell. Det känns som att han tar mig för givet...
När jag säger något om det så verkar han bli sårad och stött av det och bli irriterad på mig.
Så VAD ska jag göra??