Vart har alla midsommarbrudar tagit vägen???
Hur går er planering?? Är det mkt kvar att göra...själv har jag halvt kaos, pga att jag har beställt min klänning från Lavendar... *suck* :[
Men annars så flyter det mesta på bra...
Hur går er planering?? Är det mkt kvar att göra...själv har jag halvt kaos, pga att jag har beställt min klänning från Lavendar... *suck* :[
Men annars så flyter det mesta på bra...
Här flyter nog det mesta på, har lite problem med min blivandes kläder. Varit ute och kollat hos några affärer och ska gå till några till. Det som är problemet är att de flesta uthyrare inte har kläder i alla storlekar och min blivande drar st 44 kan i nödfall gå med 46. Har man tur så har de 46 så jag håller på och ringa runt för att se vad för utbud olika firmor har. Köper han så blir det nog en frack han köper, ska man köpa är det lättare att hitta speciellt om det ska vara frack.
djblazer
Du vet väl vad forumet säger om otillåten reklam eller??
Hej Nikita14
Står du oxå brud nu i midsommar?
Så gör jag.
Det finns en tråd för Junibrudar 2005, om du har missat.
Själv står jag brud på midsommaraftonen, den 24/6 2005.
Hoppas på bra väder(utomhusbröllop).
Jag tror att många har ganska fullt upp.
Man blir liksom aldrig färdig, hur mycket man än lyckas beta av.
Carlssons pling
Vi ska oxå ha utomhusbröllop... Så jag har skickat en 10:a till SMHI och la en 10:a i kollekte...Kallas visst helgardering... Vi har oxå den 24/6 kl 16.00
Jag vet om den tråden...Men förrut så fanns det en som hette "Midsommarbrudar"
Hej!
Nu var det längese´n det skrevs något här.
Jag har 23 dagar kvar.
Det känns mycket nu!
Imorgon/idag ska jag slutprova min klänning. Sen ska jag köpa skor till min näbb/dotter.
Får inte tag i den musik jag/vi bestämt oss för.
Beställde T-shirts med "NYGIFT" på. Har inte hört nå´t därifrån.
Ska köpa kläder till mina söner oxå.
Alla inbjudna har inte svarat, trots OSA 20.e maj!
Måste ordna med övernattning åt långväga gäster.
Som sagt, det är mycket!!
Puh! Hur går det för er andra junibrudar 2005?
Berätta lite så att jag inte känner mig ensam om att vara ute i sista minuten.
Kramar
Jag är också en midsommarbrud och här flyter allt på förvånansvärt bra. Hämtade ringen i måndags, provade klänningen i tisdags, tittade drömmande på ringen och ville prova den i onsdags... :D
Imorgon ska alkoholen inhandlas...
Jag är fortfarande i chock över att allt går så bra. Jag nästan går omkring och väntar på en skräll :)
Det enda jag inte kan göra något åt är vädret...vi ska ha utomhusbröllop och jag skulle så gärna vilja att det blir fint väder. Kanske borde skicka en peng till SMHI som Nikita 14? :D