• Tilde-76

NY Sökes: MinPrins, Lovekitten, Marisha, AALF, Paulaa m.fl.

Hej tjejer!

Vår tråd var avstängd igen så jag startar upp en ny och hoppas ni finns kvar.

Hur går det för er alla?? Själv är det nedräkning - 10 veckor.

Dax för en träff snart kanske??!!

//T

• Svar på tråden NY Sökes: MinPrins, Lovekitten, Marisha, AALF, Paulaa m.fl.
  • Paulaa

Hej Tilde!
    Där är du ju, täknte att jag skulle leta efter er här på BT men sökfunktionen är ju avstängd!
    Så.. 10 veckor kvar bara minsan! va kul!
    Hur gick det med din klänning , det var väl din mamma som skulle sy den, hur går det? är den klar kankse?
    vi har lite mer tid på oss härborta och ska träffa prästen om 3 veckor för första gången
    sen har vi ordnat fotograf, tärna,frisör..
    kyrka o lokal var ju redan ordnat sen lääänge. det som står på tur härnäst är inbjudningarna! hur blev era till slut?
    Jag träffas gärna nån gång snart är nyfiken på allt som alla har för sig vad gäller bröllopsplaneringen!
    kram kram
    Paula

• Marisha-69

Hej Tjejer

Long time no see, kul att höra ifrån er. Har ni träffats eller är det dags?
    Jag vill gärna!!!!! träffas, någon annan?

Då är det bara 8 veckor kvar nu då Tilde, känns det bra eller börjar det bli pirrigt?

Jag håller på att försöka skriva ut våra inbjudningar men den j.....a skrivaren vill inte som jag, så jag vet just nu inte vad jag ska göra åt saken

Många kramar....Marisha

• lovekitten

Hej Girls!!

Vad sägs om att träffas den fredag den trettonde? det var ju sååå länge sedan nu. Herregud det börjar verkligen närma sig.... tänk er för ett år sedan ungeför sågs vi för första gången. Tiden går så ofantligt fort!

Ikväll har jag varit och provsminkat mig hos en kompis som jobbar med make up, vi har pratat om at hon skall göra mitt smink eftersom hon just utbildat sig till hudvårdsterapeut. Men nu efter ikväll känner jag mig inte riktigt nöjd..... fasen vet inte hur jag ska göra med funderar på att kolla med björn axen iaf. Lite jobbigt att säga det till min vänninga dock....

vad göra?

• Marisha-69

Fredagen den 13:e it is
    Vilken tid ska vi säga och var ska vi träffas?

• Marisha-69

By the way, så har jag postat våra inbjudningar igår, efter mycket om och men.
    Det känns sååååå skönt att ha dom färdiga och ivägsända, nu är det bara att vänta på svaren

• Tilde-76

Hej!

Hade missat att ni hängt på tråden här!

Paulaa, vi tänkte träffas på fredag. Har du lust att hänga med så hör av dig!

Marisha; visst känns det bra när man postat inbjudningarna.... Vi har sista OSA på söndag så vi får se hur många vi blir. Folk är otroligt sena på att svara, sista minuten alltid.

Nu börjar det närma sig detaljplaneringen för mig. På lördag så ska vi käka middag med toastmaster & madame för att gå igenom festen. Vi har börjat på ett festprogram men ska överlämna det till dom för de sista detaljerna. Det vi har kvar är att boka musikanläggning och hitta en ny solist... vår fick förhinder så det är full jakt just nu.

Vi har oxå bytt festlokal och det känns underbart. Det har varit otroligt påfrestande med allt strul.

Ska bli kul att ses på fredag!

• Tilde-76

Hej igen!

Nu är det bokat 17.30 på fredag, bord för 6pers!

Vi ses!

• Paulaa

Hej brudar!
    Tilde kul att höra att det går bra med planeringen o att det mesta verkar vara klart! ;)
    Ang¨ående fredag så kan jag inte för jag åker till London med mina tjejkompisar (shopping!) men jag hade jättegärna träffat er, var det sista gången innan allas bröllop tro? eller hinns det med en liten träff till? hoppas..!
    Lovekitten, huuu va jobbigt hur gick det med sminkningen har du sagt till din vännina att du inte var helt nöjd? du måste! lättare sagt än gjort dock..
    Marisha va härligt att ni fått iväg inbjudningskorten! vad blev det för några, gjorde ni dem själva?
    lovekitten o tilde ni då? har ni skickat ut era?
    kram kram

• Marisha-69

Tack för senast tjejer!
    Jag hoppas allas våra lösa trådar börjar knyta ihop sig snart
    Lycka till med era nya boenden och era nya jobb!
    Vi får väl höras här på tråden när vi börjar bli nervösa

Paulaa:
    Synd att du inte var med.
    Men jag tror du hade det bra i London!?
    Ja, vi gjorde korten själva efter mycket om och men
    Dom blev som vi ville ha dom så det var bra.
    Jag hoppas vi kan hinna med en liten träff till innan vi går upp för gången.

• AALF

Hallå där,

Jag vet att det var suuuuper länge sedan jag satte min for här. Hoppas att ni alla har det toppen!

Planerna har rullat på som vanligt, mer och mer saker har spikats. Blev så trött på att hela mitt liv nästan styrdes av BT ett tag så jag var tvungen att ta en paus.

Det flesta är nästan klart faktiskt, måste bara spika den manliga sångaren till vigseln bara. Vi var på informationsträff i kyrkan den 19 maj. Mycket spännande och informativt.

Lycka till med planeringen!!!

• Marisha-69

Tilde:
    1 vecka och 3 dagar kvar!!!
    Hur känns det?
    Börjar nerverna dala eller åka hiss?
    Har ni allt i ordning, ni är väl redan där uppe!?
    Lycka till i alla fall

Svar på tråden NY Sökes: MinPrins, Lovekitten, Marisha, AALF, Paulaa m.fl.