• Espera
    Äldre 22 Mar 13:07
    8949 visningar
    6 svar
    6
    8949

    Billiga o goda tårtor i Göteborg?

    Känner någon till nåt ställe där man kan beställa billiga o goda bröllopstårtor? Vi är ca 60 personer på middagen.

  • Svar på tråden Billiga o goda tårtor i Göteborg?
  • Espera
    Äldre 22 Mar 13:46
    #0

    Inget tips?

  • Meliss­a
    Äldre 22 Mar 15:34
    #0

    Gymnasieskolorna har ju billiga, vi beställde vår bröllopstårta från Burgården, kostade 20 kronor styck, halva priset!! Vi fick då välja färg på marsipanen och de satte på massa rosor och garnerade fint. Tårtan var väldigt god ocskå

  • Mimmi_­S
    Äldre 22 Mar 17:26
    #0

    Jag har blivit rekommenderad att vända mig till, nä det e inte sant, precis när jag skulle skriva namnet på bageriet försvann det... suck...
    Det ligger vid Linnéplatsen, engelska bageriet el. ngt liknande med Engelsa...
    Bra hjälp va?! ;)

  • Lindha
    Äldre 22 Mar 17:29
    #0

    Jag fick ett tips på nåt ställe i Nödinge. Kan kolla upp det om du vill?

  • muminl­ina
    Äldre 22 Mar 17:37
    #0

    Mimmi_S - Engelska tårthuset menar du nog :) Dom har väldigt fina tårtor, man kan få den i vilken form man vill. Det tråkiga är att man måste ha mousse (stavas det så? )i kakan.. kan bli lite för mycket mousse tycker jag. Men iofs så finns det många smaker att välja mellan. Deras tårtor kostar 40kr biten.

  • Happy days
    Äldre 23 Mar 07:42
    #0

    Vi har köpt jättegoda och billiga tårtor från Anna-Lena (kommer inte ihåg företagets namn), men telefonnumret är 031-22 73 21. Hon är utbildad konditor på Ester Mosessons gymnasium med många års erfarenhet.

    Det vi kunde välja var mellan
    Gräddtårta
    Prinsesstårta
    Hallontårta
    Blåbärstårta
    Frukttårta

    Pris: 10:-/bit (år 2004 i alla fall)
    Välj mellan 10, 12 14 eller 20 bitar.

    Dessutom kör de ut inom närliggande områden.

Svar på tråden Billiga o goda tårtor i Göteborg?