• ElliC
    Äldre 20 Apr 12:20
    3747 visningar
    16 svar
    16
    3747

    Brudbukett med solrosor

    Jag ska gifta mig i juni och har funderat en del på vilka blommor jag vill ha i buketten. Det blir ett informellt utomhusbröllop och jag skulle vilja ha en bukett med solrosor men jag har inte hittat någon bukett varken på internet eller i tidningar.
    Är det någon som har tips om var man kan se en sådan bukett?

  • Svar på tråden Brudbukett med solrosor
  • Alexia
    Äldre 20 Apr 12:51
    #0

    Tyvärr, men jag ville bara säja att det var en jättebra idé med solrosor, kommer bli jättefint!!

  • fröken Dammrå­tta
    Äldre 20 Apr 13:48
    #0

    Jag gifter mig i oktober och jag vill också ha solrosor i min bukett!

  • Ellte
    Äldre 20 Apr 14:01
    #0
  • Okänd
    Äldre 26 Apr 23:37
    #0
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 26 Apr 23:39
    #0
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 26 Apr 23:39
    #0
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 26 Apr 23:41
    #0
    Meddelande borttaget
  • MonaLi
    Äldre 27 Apr 08:41
    #0

    Jag har tyvärr inga bilder men jag var på ett augustibröllp för några år sen där bruden hade solrosor i sin brudbukett. Det var jättefint och passade bra til årstiden (sensommar). Du gifter dig dock i juni så säg till i god tid hos din florist så de kan skaffa hem solrosor, det kan kanske vara lite svårt att få tag på på försommaren?

  • Mia-W
    Äldre 27 Apr 12:40
    #0

    jag har ingen bild men jag har bokat min bukett. Jag ska ha solrosor och rosor i rött, aprikos och gult. Tror att det blir jättefint!

    Älskar oxå solrosor!

  • ElliC
    Äldre 23 May 23:20
    #0

    Tack så mycket Ellte. Jag drog ut en bild och gick till en florist i Norge. Inga problem att fixa solrosor i Juni och så blev buketten beställd.

    Tusen Tack!!

  • Ellte
    Äldre 23 May 23:22
    #0

    Skoj att kunna hjälpa till... Får man fråga vilken? :D *nyfiken i en strut*

  • ElliC
    Äldre 23 May 23:26
    #0

    Det blev den från "flowermail" med solrosor upptill, Gerbera i själva "droppen" och mycket trollhassel.

  • annokk­a
    Äldre 23 May 23:38
    #0

    tusen tack ellte för dessa solrostips hittade just den bukett jag vill ha. nr 2 av dina länkar fast lite modifierad bara. Puh vilken lättnad. Tack igen.

  • badelu­nda
    Äldre 24 May 09:20
    #0

    jag hadde solrosor i min
    groups.msn.com/FamiljenLundberg/shoebox.msnw&PhotoID=1

  • mrs tate to be
    Äldre 25 May 21:20
    #0

    vad kul!!!Jag ska också ha solrosor och murgröna i min bröllopsbukett eftersom de är mina absoluta favoriter...finns överallt i mitt hem på alla olika möjliga sätt...nu ska jag kolla in alla länkar så att jag äntligen får se buketten på bild och inte bara i mitt huvud!TACK!

  • Linoli
    Äldre 28 May 20:52
    #0

    Hej på er solrosar!
    Vad kul att andra också älskar dessa blommor! Själv har jag sått massor av mörkröda solrosor till mitt bröllop tredje juli. Ifall de bara hinner slå ut tills dess kommer jag att ha dem i buketten också, tillsammans med champange rosor och röda fresia...

Svar på tråden Brudbukett med solrosor