• Äldre 2 Mar 01:38
    44002 visningar
    13 svar
    13
    44002

    MA till ditt drömbröllop!

    Hej i bröllopsplaneringstider!

    Jag har fortfarande några datum kvar 2018 och 2019,

    med mitt populära HELDAGSKONCEPT.

    För bokning: www.michaelabrahamsson.com

    Heldagskonceptet grundutförande innefattar musikunderhållning under hela bröllopsdagen. Vi ses på ett planeringsmöte 3-6 månader innan bröllopet.

    Heldagskonceptet levereras bla med vårt flaggskepp Michael Abrahamsson - Duo/2 personer (Vanligtvis) eller med Michael Abrahamsson Band/4 personer. Eller med våra 5 duktiga artister som agerar både Liveartister & DJ.

    På bröllopsdagen spelar jag till:

    - Vigsel/Ceremonin (1-3 låtar ni själva väljer)

    - Livemingel/Brudskål efter vigsel (blandad mingelmusik)

    - Bröllopsvalsen efter middag

    - Livemusik med de bästa partylåtarna

    -DJ/Dans med allt från den senaste partymusiken till de givna klassikerna.

    Fullständigt ljud och ljus ingår av högsta klass.

    Senaste referenser:

    Hej Michael, Hoppas allting är bra med dig. Sitter och tittar på foto från vår bröllopsdag och påminns om hur du med känsla och inlevelse framförde musik på våran dag. Tlllsammans med gästerna pratar vi ofta om vilket ös det var samtidigt som du lyckades fånga känslan i kyrkan och på minglet. Vi träffade dig senast på vår bröllopsdag den 29 April där du överträffade och toppade alla förväntningar man kan ha på en spelning som ska göras på ett bröllop, helt fantastiskt. Det var en fröjd att få möta dig och planera vår dag, man kände direkt att du var ett proffs med din smarta helhetslösning. Det var oerhört bekvämt att få ordnat fotograf,underbar sång i kyrkan med en inlevelse och känsla vi aldrig upplevt, för att sedan få livespelning under fördrinken och sist men inte minst känslan för efterfesten. I slutet av vår kväll stod vi med våra nära och kära och gungade till din fantastiska röst, detta kommer vi prata om livet ut, det kändes som en privat konsert- MAGISKT!!! Du bygger verkligen upp dagen med känsla och perfektion och bidrar med att kvällen blir oförglömlig. Du har kommit att betyda mycket för oss och vi lyssnar ofta på din musik på spotify. Vill även berätta att du imponerade på oss allihop som var där och vi hoppas verkligen att vi får anledning att våra vägar ska korsas igen. Hjärtliga hälsningar Thomas och Jenny

    Michael,

    Jag saknar ord för att rättvist beskriva känslan och minnena från vårt bröllop igår, det närmsta skulle nog vara magi. Vi är så otroligt tacksamma för hur du förgyllde vårt livs största dag musikaliskt. Du har en fantastisk röst, känsla och levererar allt du gör på ett otroligt professionellt sätt.

    Att du dessutom hörsammar en flock förfriskade men supertaggade människors önskan om att avsluta kvällen akustiskt på ett helt underbart sätt trots att klockan var långt förbi avslut och jag vet du skulle upp tidigt är inget annat än outstanding - hatten av för ett stort hjärta! Jag kan tänka mig din morgon var tung men jag vill då du ska veta att den episoden med enorm tacksamhet kommer leva för evigt i våra minnen.

    Ikväll lägger vi oss med världens största leende på läpparna efter en helg som nästan känns som en sagodröm.

    Snälla fortsätt göra det du gör så hoppas jag att våra vägar möts i framtiden igen!

    Med tacksamma hälsningar,

    Nils-Johan & Louise

    Videos

    Ceremoni













    Mingel





    HELDAGSKONCEPTET





  • Svar på tråden MA till ditt drömbröllop!
  • Äldre 14 Mar 14:13
    #1

    Boka mig till ert DRÖMBRÖLLOP, World wide ????

    Toscana

    Dubai

    New York

    Gotland

    Åre

    Falkenberg

    You name it!

    För mer info: WWW.MICHAELABRAHAMSSON.COM

    Live and love / MA ????

  • Äldre 19 Mar 09:44
    #2

    Vad kostar det?

  • Äldre 22 Mar 18:19
    #3

    Nu har jag endast ett fåtal datum kvar 2018 och ett 10 tal datum 2019.

    Fin dag / MA



  • Äldre 22 Mar 23:21
    #4
    louisehelen skrev 2018-03-19 09:44:44 följande:

    Vad kostar det?


    Hej, gå in på www.michaelabrahamsson.com och fyll i en bokningsförfrågan så kommer du få ett svaramail med prislista mm. Fin dag / MA
  • Äldre 2 Apr 00:53
    #5

    Hej, nu har jag endast fåtal datum kvar 2018, varmt välkommen med din bokningsförfrågan.

    WWW.MICHAELABRAHAMSSON.COM

  • Äldre 4 Apr 23:10
    #6

    Fåtal datum kvar och ett 10 tal datum kvar 2019 

    www.michaelabrahamsson.com







  • Äldre 6 Apr 20:03
    #7

    Senaste tackkortet, tack Louise & Johan för jag fick förtroendet även från er att göra er stora dag magisk ?? MA



    WWW.MICHAELABRAHAMSSON.COM

  • Äldre 21 Apr 17:48
    #8

    Nu har jag endast ett par datum/lördagar kvar fram till oktober 2018.

    Lite fler datum 2019 och ännu fler 2020.

    Välkomna med er bokning på www.michaelabrahamsson.com





    Senaste referenser:

    Michael du är One Of A Kind, du gjorde våran dag.

    Kyrkan var magisk, brudskplsmingel likaså och som DJ på kvällen

    skapade du verkligen stämning.

    Utan dig hade inte våra dag blivit till den dagen den blev.

    Sluta aldrig med det du gör / Johan & Johanna

    Michael,

    Jag saknar ord för att rättvist beskriva känslan och minnena från vårt bröllop igår, det närmsta skulle nog vara magi. Vi är så otroligt tacksamma för hur du förgyllde vårt livs största dag musikaliskt. Du har en fantastisk röst, känsla och levererar allt du gör på ett otroligt professionellt sätt.

    Att du dessutom hörsammar en flock förfriskade men supertaggade människors önskan om att avsluta kvällen akustiskt på ett helt underbart sätt trots att klockan var långt förbi avslut och jag vet du skulle upp tidigt är inget annat än outstanding - hatten av för ett stort hjärta! Jag kan tänka mig din morgon var tung men jag vill då du ska veta att den episoden med enorm tacksamhet kommer leva för evigt i våra minnen.

    Ikväll lägger vi oss med världens största leende på läpparna efter en helg som nästan känns som en sagodröm.

    Snälla fortsätt göra det du gör så hoppas jag att våra vägar möts i framtiden igen!

    Med tacksamma hälsningar,

    Nils-Johan & Louise

  • Äldre 16 May 09:26
    #9

    Tack Kamilla & Linus ?? för att jag fick göra er dag magisk!

    För bokning www.michaelabrahamsson.com

  • Äldre 21 May 04:29
    #10

    Tack Oscar & Jenny för ett magiskt bröllop i Tylösand i helgen.

    ?? ?? /MA

  • Äldre 29 May 07:36
    #11

    Tack Sofia och Martin för helgens bröllop ??

  • Äldre 17 Jun 13:00
    #12

    För utom spela på bröllop world wide gör jag också egen musik på svenska

    Min debut singel Flickan i blått släpptes i fredags.

    Hoppas ni gillar, dela gärna på era sociala medier om ni gillar ????

    Lev & Älska / MA ??????



  • Äldre 17 Jun 13:01
    #13



Svar på tråden MA till ditt drömbröllop!