• Äldre 30 Nov 20:39
    226493 visningar
    94 svar
    94
    226493

    Bröllop 2019

    Hej! Jag är ny på Bröllopstorget och undrar lite försiktigt om någon mer planerar bröllop 2019 redan nu? Jag har bokat vigsel 15/6 juni 2019. Min energinivå går extremt mycket upp och ner och därför ville jag börja redan nu (även om vissa tycker man är lite knäpp.) Vore superkul att få kontakt med någon som också ska gifta sig under 2019!

  • Svar på tråden Bröllop 2019
  • Äldre 1 Dec 21:02
    #1
    +1

    Ja jag och min sambo planerar att gifta oss 2019 :)

    Dock tycker jag man inte får några svar på den här sidan x)

  • Äldre 1 Dec 21:44
    #2

    Vi planerar bröllop 2019 också.

    Kyrkan är bokad 3/8 :)

  • Äldre 2 Dec 12:12
    #3

    Jag och min underbara fästman som friade till mig i oktober planerar bröllop september 2019 Skrattande

    Längtar ihjäl mig men vill ha massa tid att planera för det är så mysigt! Skrattande

  • Äldre 3 Dec 09:19
    #4

    I ärlighetens namn kan jag säga att jag har planerat vårt bröllop lite i smyg sedan 2015 hihi (han har varit halvt medveten om det ibland). 


     


    Det hela började med att vi var på bröllop den sommaren (vi har varit tillsammans sen tidigt 2013). När vi kom hem var det min sambo som tog initiativ och tyckte att vi skulle starta ett dokument med bra och dåliga saker, gissa om jag blev glad! 


     


    Detta startade då något i mig och sedan dess har bröllopsplanering varit min hobby! Så nu känner jag mig faktiskt ganska redo och förberedd haha

  • Äldre 3 Dec 11:27
    #5

    Härligt att höra! ???? Vi förlovade oss 10/9 i år och sen dess har jag knappt kunnat tänka på annat, är ett under att jag orkade vänta med att boka kyrka i över 2 månader från förlovningen. ???? 2018 kändes inte aktuellt för i juni ska det klämmas ur en "liten" masteruppsats ur mig och sedan direkt sökas jobb. Hade aldrig gått att kombinera det med bröllopsplanering i slutskedet, inte i den omfattningen vi tänker oss. ????

    Var ska ni gifta er någonstans? ? Jag gifter mig i Helga Tref. i Uppsala. Festen på Uppsala slott eller på studentnation som det är tänkt i nuläget.

  • Äldre 3 Dec 11:29
    #6

    Måste göra ett till inlägg. Mina smileys förvandlas, åtminstone för mig, till flera frågetecken efter varandra efter jag har publicerat inlägget. Ser så fult ut och svårt att läsa. Hoppas ni kan uthärda att läsa den här gången!

  • Äldre 3 Dec 16:32
    #7

    Samma här, 2018 kändes stressigt! Haha mindre än ett år ju. Vi kommer vänta med att boka kyrka och lokal tills nästa år, för mycket på jobbet nu! Jag vill gärna ha möte innan vi bokar, har tusentals frågor vad exakt som ingår och gäller! Jag sitter och pysslar med allt annat, fixar med bordplaceringen, inbjudan, toastuppgifter, allt som finns Skrattande


     


    Äsch i alla fall jag har lärt mig att flera frågetecken i rad oftast betyder en smiley som försvunnit på vägen så det är lugnt (kan vara om du skriver från mobilen?)

  • Äldre 3 Dec 22:38
    #8
    Septemberbrud2019 skrev 2017-12-03 16:32:19 följande:

    Samma här, 2018 kändes stressigt! Haha mindre än ett år ju. Vi kommer vänta med att boka kyrka och lokal tills nästa år, för mycket på jobbet nu! Jag vill gärna ha möte innan vi bokar, har tusentals frågor vad exakt som ingår och gäller! Jag sitter och pysslar med allt annat, fixar med bordplaceringen, inbjudan, toastuppgifter, allt som finns 

     

    Äsch i alla fall jag har lärt mig att flera frågetecken i rad oftast betyder en smiley som försvunnit på vägen så det är lugnt (kan vara om du skriver från mobilen?)


    Eller hur, mindre än ett år, jag skulle stressa ihjäl mig! Jag känner mig ändå ganska medveten om att det är MYCKET jobb och då har jag säkert inte tänkt på allt. Japp, skriver från mobilen, undviker smileys nu för säkerhets skull.

    Okej, det funkar säkert att vänta till nästa år, du gifter dig ju 3 månader senare än mig också. Vi har skrivit prel. gästlista och jag har invigt mina tärnor. Ska du ha tärnor? Hur många ska ni bjuda?
  • Äldre 3 Dec 23:10
    #9
    Hehe nej säkert, det är så sjukt mycket! Har som sagt hållt på lite av och till i två år och fortfarande kommer det upp småsaker som helt plötsligt känns självklara men som inte ens slagit mig förut. Tyst
    Ja jag vill ha tärnor, tycker det ser vackert ut i kyrkan och dessutom skönt att få lite hjälp och stöd. Däremot har min fästman låtit lite emot det tidigare men jag vill jättegärna ha 3 tärnor och han får 3 marskalker Skrattande Som det ser ut nu blir 41 personer bjudna, 2 personer är dock för gamla och sjuka för att komma men jag vill att de känner sig inkluderade och ihågkomna. Solig
  • Äldre 3 Dec 23:12
    #10

    Hur många bjuder ni? Tungan ute

Svar på tråden Bröllop 2019