• Äldre 1 Feb 10:36
    11883 visningar
    12 svar
    12
    11883

    Solist

    Hej!
    Jag gifter mig i augusti 2017 i Trosa och är i behov av en duktig solist till vår vigsel. Har googlat runt men hittar inte någonting bra alternativ.

    Jag brukar tycka om personer som sjunger väldigt "naturligt" (inte mot opera-hållet) och gärna tillsammans med gitarr. Det spelar ingen roll om det är en man eller kvinna. 

    Någon som kan guida mig vidare och som kanske känner någon som är duktig?

  • Svar på tråden Solist
  • Okänd
    Äldre 1 Feb 11:08
    #1
    Meddelande borttaget
  • Äldre 2 Feb 06:53
    #2

    Hej! Jag finns :)

    Har sjungit i 30 år och spelar gitarr när jag sjunger. Jag bor i Linköping men det gör inget. :)

    Www.princessjezz.com

    Eller

    Www.facebook.com/princesssjezz

  • Äldre 2 Feb 08:15
    #3
  • Äldre 2 Feb 19:06
    #4

    Hej!

    Jag / vi spelar gärna!

    Jag är utbildad sångerska på Musikhögskolan, jobbar som sångerska och skräddarsyr underhållning efter behov och tillställning. För att lyssna på mig och vad vi erbjuder kolla min hemsida:

    www.ivankarolina.se

  • Äldre 6 Feb 15:12
    #5

    Hej! Jag är en sångerska som finns tillgänglig. Kika gärna in på min hemsida. Samarbetar och spelar mycket på bröllop tillsammans med en superduktig gitarrist som också sjunger ifall det skulle behövas.

    Lycka till i ert letande och stort grattis!!

    Mvh

    Anja

    www.anjaengelholm.com

  • Äldre 9 Feb 10:27
    #6

    Hej! 

    Jag sjunger gärna under er vigsel! 

    Här kan ni lyssna på en del av min musik: 

    www.elintherese.se 

    Vänliga hälsningar 
    Elin Therese Birkelund

  • Äldre 18 Apr 10:04
    #7
    Hej mitt namn är Rebecca Lennartsson. Jag är en professionell sångerska med 7 års erfarenhet av sångstudier och stageperformance. Kika gärna in på min hemsida, där hittar du referenser av privatpersoner som har anställt mig som sångerska på både bröllop och begravningar. Ljudfil där du kan höra mig sjunga, kontaktinformation och resumé. MVH Rebecca Lennartsson 

    Hemsida: beccalennartsson.wixsite.com/rebeccalennartsson
  • Äldre 19 Apr 16:51
    #8

    Hej!

    Titta gärna på den här sidan :)

    m.blocket.se/stockholm/Musik_till_brollop__begravning_och_hogtider_72616041.htm

    Mvh Viktoria Hillerud

  • Äldre 19 Apr 20:26
    #9

    Hej!
    Jag har flera års erfarenhet av att sjunga på såväl bröllop som dop. Besök gärna min hemsida för mer information.
    www.emelieekstedt.se

    Bästa häslningar
    Emelie


  • Äldre 15 May 10:25
    #10

    kolla med henne och gitarristen Roberto Noel www.facebook.com/paulanoelgroup/ 

  • Äldre 18 May 09:53
    #11

    Hej detta låter superintressant! 

    Jag är utbildad sångerska och hanterar både modernt, soul, pop, visor och "naturligt" så som du beskriver. 

    kika gärna in på min hemsida för höra hur jag låter, samt cv, referencer och scenerfarenhet.
    beccalennartsson.wixsite.com/rebeccalennartsson/hear-me-sing

  • Äldre 25 May 19:44
    #12
Svar på tråden Solist