• Äldre 11 Jan 19:03
    197360 visningar
    64 svar
    64
    197360

    Visa din ring! - Bildtråd ringar 2017

    Jag är väldigt tidigt ute, men min numera fästman friade till mig på tolvslaget och därför känns det sådär att posta min ring i 2016-tråden  

    Jag hittade dessvärre ingen bildtråd för det nya året, så jag hoppas att det är okej att jag skapar en nu! 

    Tråden är självklart för både förlovningsringar och vigselringar! Precis som trådstartaren för 2016 skrev så undrar jag hur din/dina ringar ser ut och vad som är/kommer bli populärt i år! 

    Det finns ju inget bättre än att kolla in andras ringar så spamma på med era ringar nu! 

  • Svar på tråden Visa din ring! - Bildtråd ringar 2017
  • Äldre 11 Jan 19:17
    #1

    Jag börjar tråden med min egna drömring som nu är min!

    Oj, som jag har längtat att också kunna lägga upp bilder på min förlovningsring! Det där med diamanter är dock inte min grej, men jag vet iallafall att den stora diamanten är på 1,52 carat och att den omges av mindre diamanter i en cirkel som bildar en fantastisk halo. Plus massa diamanter på sidorna ????. Om någon är intresserad av mer exakta "mått" kan jag leta fram värdebeviset och all info om ringen! Jag ser dock nu att den skulle behöva en putsning... 

  • Äldre 11 Jan 19:22
    #2
    elsasbröllop skrev 2017-01-11 19:17:49 följande:

    Jag börjar tråden med min egna drömring som nu är min!

    Oj, som jag har längtat att också kunna lägga upp bilder på min förlovningsring! Det där med diamanter är dock inte min grej, men jag vet iallafall att den stora diamanten är på 1,52 carat och att den omges av mindre diamanter i en cirkel som bildar en fantastisk halo. Plus massa diamanter på sidorna ????. Om någon är intresserad av mer exakta "mått" kan jag leta fram värdebeviset och all info om ringen! Jag ser dock nu att den skulle behöva en putsning... 


    "????" skulle ha varit en emoji... Drömmer
  • ttl
    Äldre 16 Jan 19:39
    #3

    Åh vad roligt för er, min m2b friade också efter 12 slaget. Guldringen är min förlovningsring från Schalins och vigselringen är också från Schalins men valde vitguld för att bryta av lite.

  • ttl
    Äldre 16 Jan 19:41
    #4

    Konstigt, bilderna vill inte följa med???

  • Äldre 25 Jan 23:52
    #5
    +1

    Fick hem mina ringar för en vecka sen och kan inte sluta prova dem! Längtar tills juli då jag får ha på mig dem på heltid!



     

  • Äldre 26 Jan 07:49
    #6
    DåSomNuFörAlltid skrev 2017-01-25 23:52:22 följande:

    Fick hem mina ringar för en vecka sen och kan inte sluta prova dem! Längtar tills juli då jag får ha på mig dem på heltid!


     


     


    Otroligt fin kombination! Ser ut att passa helt perfekt på din hand också :)
  • Okänd
    Äldre 26 Jan 08:56
    #7
    Meddelande borttaget
  • Äldre 26 Jan 11:55
    #8
    +1
    KBBride skrev 2017-01-26 07:49:45 följande:
    Otroligt fin kombination! Ser ut att passa helt perfekt på din hand också :)
    Tack så mycket! Vad gullig du är!
  • Äldre 4 Feb 23:59
    #9

    Efter ett galet grymt frieri på Aruba i november, där han köpt vigselringen innan på Aruba, gjorde vi en matchande förlovningsring där oxå. Bara lääängtar efter att få bära vigselringen oxå!

  • Äldre 5 Feb 00:00
    #10

    Får inte med bilden?!

Svar på tråden Visa din ring! - Bildtråd ringar 2017