• Äldre 11 Dec 13:48
    6432 visningar
    5 svar
    5
    6432

    Coverband till bröllop i Örebro

    Hej! Jag letar efter ett grymt band som kan spela sköna covers (typ pop/hits) och dra igång festen efter middagen på bröllop utanför Örebro i augusti. Gärna många musiker och många instrument. Tips mottages med tacksamhet!

  • Svar på tråden Coverband till bröllop i Örebro
  • Äldre 11 Dec 19:09
    #1

    Hej! Jag och min man använde oss av ett grymt band som heter Magnificent när vi gifte oss i Linköping i somras. Ett gäng unga å riktigt trevliga killar med en tjej som sjunger. Gjorde våran fest till succé :) Om jag minns rätt så kan man se en del på deras hemsida www.mgct.se :)

  • Äldre 11 Dec 20:17
    #2

    Tack för tipset! Redan mailat dem:)

  • Äldre 10 Jan 22:03
    #3

    Hej! 

    Vi heter Covering Time och är ett coverband från Östergötland! Vi spelar gärna på ert bröllop, då det främst är det vi sysslar med! Vi består av sång, bas, gitarr, piano och trummor.

    Hör gärna av dig på Coveringtime@gmail.com så vi kan utbyta mer information! 

    Mvh
    Sara Kowalski
    Covering Time

  • Äldre 2 Feb 21:37
    #4
    Hej!

    Vi spelar gärna covers på bröllopsfesten!
    Vi är en duo som jobbar som sångare och musiker, utbildade på musikhögskolan.
    Vi skräddarsyr repertoar efter önskemål och kan ta in fler musiker som vi samarbetar med om det önskas fullt band och många instrument!

    Lyssna på oss på vår hemsida:

     
    www.ivankarolina.se

  • Äldre 24 Mar 17:08
    #5

    Kan starkt rekommendera www.bubb.se. Prisvärda och spelar sköna låtar. Både gammalt som nytt där vi som kunder oxå kan få önska egna låtar. Proffsiga och enkla att ha och göra med. Vi hade dem i kyrkan, till minglet och festen!

Svar på tråden Coverband till bröllop i Örebro