• Anonym (blueb­alloon­)
    Äldre 30 Jun 20:48
    129653 visningar
    113 svar
    113
    129653

    Brudar 2018 - här följs vi åt

    Med 23 månader kvar till dagen D (2 juni 2018) tycker jag att det är dags att dra igång en tråd. Jag gillar att vara ute i god tid, är lite av ett kontrollfreak och älskar planering :D

    Vi har bestämt borgerlig vigselplats och plats för middagen, dock väntar vi med att boka tills efter årsskiftet när det är lite närmare i tiden (vill inte framstå som jätttekonstig). Någon annan som börjat planera sitt bröllop 2018? :)

  • Svar på tråden Brudar 2018 - här följs vi åt
  • Äldre 1 Jul 15:51
    #1

    Bra framförhållning :) Jag kanske platsar här, Vi har inte bestämt ännu men tror knappast vi hinner med det till 2017 så 2018 låter som ett bra åt att gifta sig!

  • Anonym (blueb­alloon­) Trådstartaren
    Äldre 1 Jul 23:09
    #2

    Lika bra att börja i tid :) påbörjar mitt sista intensiva högskoleår i höst och sen ska man börja jobba heltid inom ett helt nytt yrke i juni nästa år så kan bli hektiskt nog. Blir det borgerligt eller kyrkligt för dig? :)

  • Äldre 3 Jul 22:42
    #3

    Vi har börjat planera. Planerar bröllop den 18 augusti 2018. Har preliminärbokat favoritlokalerna som vi ska kolla på i sommar innan vi tar ett beslut. Också kontrollfreak och vi misstänker att datumet kommer vara populärt så det hade varit snopet om vårt favoritställe blev upptaget bara för att vi väntade. Glad
    (Så skit i vad någon annan tänker! Om ni vill boka, boka!) 

  • Anonym (Klint­an)
    Äldre 7 Jul 00:05
    #4

    Jag följer lite här med. Skulle helst vilja gifta mig nästa år men tror inte det går att få ihop ekonomin tills dess då jag är föräldraledig ett år till så får nog satsa på 2018 :)

    180818 låter ju faktiskt som ett bra datum ju!

  • Äldre 3 Nov 09:05
    #5
    +1
    Vad roligt med denna tråd! Jag gifter mig 2018-07-28. Planeringen är i full gång - Det är ju SÅ roligt! Vi har redan bokat vår drömlokal, då nästan alla helger redan är fulla 2018(!) 
  • Äldre 3 Nov 22:56
    #6

    Åh! Jag gifter mig också 2018, 30/6 närmare bestämt! Vi bokade kyrka och festlokal i veckan, vi har alltid vetat var vi vill hålla till så vi tänkte att det är liks bra att boka! Är så himla peppad nu på planering, pinterest kommer bli min bästa kompis!!

  • Äldre 5 Nov 21:29
    #7

    Spännande o följer era planering...! Vi själva planerar att gifta oss under år 2018... Dock har vi inte boka nåt alls, bara det ska bli borglig vigsel, tror det får blir utomhus med de närmaste bara... vi lutar oss åt på att gifta oss 8 aug, då är det våra 10årsdagen...:)

    Nu börjar vi diskuterar hur vi vill ha på våra borglig bröllop...:) det är så kul att planera och diskutera...:)

  • Anonym (Boka)
    Äldre 6 Nov 12:10
    #8

    Tipsar om att boka fotograf i tid också :) http:// fotografmalinnorlen.viewbook. com

  • Äldre 14 Nov 05:49
    #9

    Hej!

    Vi har bokat lokal o tanken var bröllop i Maj 2017. Meeen nu är vi på semester i Ghailand och det blir nog banne mej ett strandbröllop i feb 18 ????????????

  • Äldre 15 Nov 08:13
    #10

    Tänkte gifta oss våren 2018 så hoppar också gärna in här :) Börjar planera efter nyår!

Svar på tråden Brudar 2018 - här följs vi åt