• Anonym (Är jag normal­)
    Äldre 5 Feb 15:18
    30216 visningar
    5 svar
    5
    30216

    Blir kåt av att tänka på att min kille har sex med andra

    Är jag konstig eller är detta vanligt? Otrohet är min största rädsla, jag är väldigt avundsjuk och har svårt för sådant. Men när det kommer till att onanera så är en av mina sex fantasier att min kille är otrogen och att han njuter, att han har sex med andra helt enkelt. Det är inget jag vill i verkliga livet såklart, det är mitt största hot och rädsla. Jag blir ändå arg och äcklad av mig när jag tänker sådana tankar men jag blir fortfarande upphetsad. Någon som har erfarenhet i deteller några funderingar? Be Nice!

  • Svar på tråden Blir kåt av att tänka på att min kille har sex med andra
  • Anonym (Vadve­tjag)
    Äldre 5 Feb 15:29
    #1

    Jag tror förvisso inte att det är särskilt ovanligt. Däremot är det långt mellan fantasi och önskan. En av de vanligaste fantasierna kvinnor har är tydligen våldtäktsfantasier. Ändå vet jag INGEN som vill bli våldtagen.

  • Anonym (Är jag normal­)
    Äldre 5 Feb 15:31
    #2

    Sant! Känner mig ändå lite konstig och blir då arg och njuter på samma gång. Jag känner mig helt psykad i huvudet ju.

  • Anonym (Fanta­sier)
    Äldre 5 Feb 15:45
    #3

    Man ska nog komma ihåg att det är stor skillnad mellan fantasier och önskningar. Sexfantasier som man går igång på när man onanerar kan handla om väldigt mycket konstiga saker som man aldrig skulle vilja uppleva i verkligheten.

    Våldtäktsfantasier är t.ex. vanliga, som Vadvetjag säger, men det har inget att göra med att man i hemlighet skulle vilja bli våldtagen. Den stora skillnaden mellan en våldtäktsfantasi och en riktig våldtäkt är ju att i fantasin har man i själva verket fullständig kontroll över allt som händer. Man kan låtsas att någon gör saker mot ens vilja, men samtidigt gör den bara precis vad man själv har tänkt ut. I en fantasi kan man backa, göra om, ändra, göra saker ogjorda, hoppa över moment, göra saker som är fysiskt omöjliga, vara någon annan än man är osv. Och det gäller förstås alla fantasier. Fantiserar man om en trekant behöver man inte oroa sig över att någon plötsligt gör något som inte alls känns bra för en själv, eller att det inte alls blev som man trodde och sen kan man inte göra det ogjort eller bli av med bilderna man kanske har i huvudet. I verkligheten har ju andra människor egna idéer och önskningar som kanske inte alls är samma som ens egna, men i fantasin kan man bestämma även över vad de ska göra, säga, känna och vilja.

    Jag tycker ofta sexfantasier kan säga något om andra saker än sex. Jag har t.ex. märkt att ju bättre jag mår, desto mer realistiska är mina sexfantasier. Det kan vara så enkelt som att tänka på vad som hände igår. Men när scenariorna blir mer osannolika och mer olika mig är det ofta mer av verklighetsflykt. Och om det hamnar mycket fokus på att jag i fantasin ser ut helt annorlunda än jag gör dvs är så snygg och sexig att alla bara får dåndimpen så handlar det förmodligen om att jag inte känner mig tillräckligt uppskattad och uppmärksammad i verkligheten. Förstår ni hur jag menar?

    Så länge man inte har några problem att hålla isär fantasi och verklighet och så länge verkligheten funkar bra är det väl bara att fantisera på om "whatever gets you there"!

  • Äldre 5 Feb 16:35
    #4

    Om du blir så upphetsad och kan onanera till din fantasi tycker jag att du ska bejaka den.
    Att kunna fantisera är ju en fantastisk egenskap som människan har. Att kunna drömma sig bort till situationer och helt släppa loss och bara njuta. Du är absolut inte onormal. Jag har också sexfantasier som just stannar som fantasier. Situationer jag absolut inte vill befinna mig i på riktigt men som ändå kan göra mig superkåt.

    Fortsätt fantisera och njut av det
    Kram,
    Tess 

  • Äldre 7 Nov 07:19
    #5

    min tjej har alltid haft samma fantasier. Hon vill se mig med andra kvinnor men vågar inte. Vi har provat med en manligt bekant och det var fantastisk att se henne njuta. Hon ville prova med två killar och hon fick det.

    Vår relation har blivit bättre. Vi har sex minst två gånger varje dag fast vi är 40/60

    Nu planerar vi sex med ett par eftersom hon vill prova med en annan kvinna.

    Njut så länge det går. Sex håller oss unga och vi har alltid skönt

    Sex är fantastisk

Svar på tråden Blir kåt av att tänka på att min kille har sex med andra