• Emma94
    Äldre 10 Sep 18:18
    134338 visningar
    420 svar
    420
    134338

    Fler födda på 90 talet som skall gifta sig

    jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
    o vad många som skriver i min tråd.va kul
  • Svar på tråden Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
  • Äldre 10 Sep 18:53
    #21
    afturelding skrev 2013-09-10 18:52:05 följande:
    Haha, nåväl, allt är inte helt klart än, jag sitter fortfarande med de förbannade tack-korten Flört
    Haha, men sen så ;) Hur blev Er dag då? Är du nöjd och lycklig? Skrattande
  • Äldre 10 Sep 19:07
    #22

    Har kikat på lite papper från panduro, ska dit och kolla på lördag när vi ändå ska beställa ring och kolla på kläder till honom. Annars finns det ett par bra scrapbooking-butiker här i stan som garanterat har allt man vill ha :)

    Jag pluggar till civilingenjör i robotik och han till civilingenjör i industriell ekonomi, vi började 4:e året nu i förra veckan så vi har ungefär två år kvar tills vi är färdiga :)

  • Äldre 10 Sep 19:11
    #23
    izredam skrev 2013-09-10 19:07:30 följande:
    Har kikat på lite papper från panduro, ska dit och kolla på lördag när vi ändå ska beställa ring och kolla på kläder till honom. Annars finns det ett par bra scrapbooking-butiker här i stan som garanterat har allt man vill ha :)

    Jag pluggar till civilingenjör i robotik och han till civilingenjör i industriell ekonomi, vi började 4:e året nu i förra veckan så vi har ungefär två år kvar tills vi är färdiga :)
    Kul! Förstår att ni bor i en betydligt större stad än jag! Här blir det mest att beställa från internet.
    Jag klurar redan på våra inbjudningar och de ska väl inte ut förrän i maj, haha! Drömmer

    Oh. lång rätt utbildning, skönt att ni har betydligt mindre kvar än ni har bakom er. Dubbelt så lång mot min :)
  • Emma94
    Äldre 10 Sep 19:12
    #24
    Cajo skrev 2013-09-10 19:11:50 följande:
    Kul! Förstår att ni bor i en betydligt större stad än jag! Här blir det mest att beställa från internet. Jag klurar redan på våra inbjudningar och de ska väl inte ut förrän i maj, haha! Oh. lång rätt utbildning, skönt att ni har betydligt mindre kvar än ni har bakom er. Dubbelt så lång mot min :)

    vart bor ni
  • Äldre 10 Sep 19:15
    #25

    Vi bor i västerås :)

    Jo, det är en lång utbildning - framförallt när man som vi började direkt efter studenten. Men nu är vi ju som sagt nästan klara. Sista året är för min del bara projekt, först ett robotik-projekt på en termin och sen ett exjobb på en termin, så det är inte alls mycket kvar egentligen :)

  • Emma94
    Äldre 10 Sep 19:16
    #26
    izredam skrev 2013-09-10 19:15:17 följande:
    Vi bor i västerås :) Jo, det är en lång utbildning - framförallt när man som vi började direkt efter studenten. Men nu är vi ju som sagt nästan klara. Sista året är för min del bara projekt, först ett robotik-projekt på en termin och sen ett exjobb på en termin, så det är inte alls mycket kvar egentligen :)

    jag bor i trelleborg jobbar på Ikea just
  • Äldre 10 Sep 19:17
    #27
    Emma94 skrev 2013-09-10 19:12:43 följande:
    vart bor ni
    Vi bor utanför Jkpg.
    izredam skrev 2013-09-10 19:15:17 följande:
    Vi bor i västerås :)

    Jo, det är en lång utbildning - framförallt när man som vi började direkt efter studenten. Men nu är vi ju som sagt nästan klara. Sista året är för min del bara projekt, först ett robotik-projekt på en termin och sen ett exjobb på en termin, så det är inte alls mycket kvar egentligen :)
    Dåså! Låter häftigt med civilingenjör, och särskilt inom robotik (lite som rocketscienceFlört) och det är väl riktigt goda jobbutsikter inom det?
  • Äldre 10 Sep 19:22
    #28

    Vi har släkten i skaraborg och jobbade faktiskt i jkpg i sommras (med ett helt vanligt kontorsjobb hos svärfar - inte något coolt robotinriktat :( ) så där känner vi oss lite hemma i alla fall :)

    Han är en av de första som läser industriell ekonomi på skolan, men de läser mycket energi och sånt som är eftertraktat på marknaden så vi tror att det kommer gå bra för honom. Vad det gäller mig så har de allra flesta som tar ut en robotikexamen flera jobberbjudanden när man tar ut sin examen - men då kommer det bara ut mellan 5 och 10 per år också :P

  • Äldre 10 Sep 19:24
    #29

    Vad jobbar/pluggar ni då?

  • Äldre 10 Sep 19:25
    #30
    izredam skrev 2013-09-10 19:22:43 följande:
    Vi har släkten i skaraborg och jobbade faktiskt i jkpg i sommras (med ett helt vanligt kontorsjobb hos svärfar - inte något coolt robotinriktat :( ) så där känner vi oss lite hemma i alla fall :)

    Han är en av de första som läser industriell ekonomi på skolan, men de läser mycket energi och sånt som är eftertraktat på marknaden så vi tror att det kommer gå bra för honom. Vad det gäller mig så har de allra flesta som tar ut en robotikexamen flera jobberbjudanden när man tar ut sin examen - men då kommer det bara ut mellan 5 och 10 per år också :P
    Åh, där ser man. Jag gillar Jkpg på många sätt (:

    Oh, ja det är något färre än vad det kommer ut sjuksköterskor kan man säga! (;
    Då lär ni båda ha jobb för all framtid då, :D
Svar på tråden Fler födda på 90 talet som skall gifta sig