• Äldre 14 Feb 14:10
    16802 visningar
    89 svar
    89
    16802

    6 juli 2013

    Hej alla brudar,


    Jag har inte sett någon tråd för oss som gifter oss den 6 juli 2013. Finns det någon annan här som väntar på samma datum som mig?
    Hur långt har ni kommit i planeringen och hur kommer ert bröllop gå till?

  • Svar på tråden 6 juli 2013
  • Äldre 3 Jul 15:24
    #71

    Vi hade också ett par avhopp nu för någon dag sedan, plus en som helt plötsligt säger att hon bara kommer på vigseln..båda avhoppen med samma motivering..dom ska åka utomlands. Och mindre än en vecka innan så frågar marskalken om han får ta med sig en tjej... Shit. Mkt nerver här nu, men fattar inte folk att det ligger mkt planerig bakom allt och att det inte riktigt fungerar att bara ändra sig i sista sekunden. Vi har ju både mat och tårta köpt till alla.... Jag har en känsla av att det kommer vara fler som bara tänkt komma till vigseln, utan att säga till innan...

    Just nu är jag så sjukt stressad och har lust att bara lägga ner allt... låta det som är fixat vara klart och skita i resten..men ja..det kommer väl kännas bättre på fredag kväll (förhoppningsvis haha) 

  • Äldre 3 Jul 21:42
    #72

    Det verkar som två som nyss tackade ja är tvungna att tacka nej. Som tur är han jag inte börja på festpogrammen.
    Har nu tagit beslutet att jag skiter i allt, det som är klart är klart resten får vara. Har bla 6 st lakarn kvar att stryka men nej dom får väl vara ostrykna. Är faktiskt riktigt trött på allt just nu. 

  • Äldre 4 Jul 01:40
    #73

    Så skönt att höra att det är fler som börjar bli duktigt less!! Jag och blivande maken band nyss klart sista festprogrammet, så skönt att vara klar med det iaf. Angående avhopp har vi klarat oss utan hittills, och förhoppningsvis blir det inga. Tycker att det är så sjukt dålig stil.

  • Äldre 4 Jul 08:16
    #74

    Ja, även om det egentligen inte hjälper så mycket så är det skönt att veta att man inte är ensam. 
    Jag har inte ens skrivit klart festprogrammen helt, så det ska göras idag, plus skriva ut och montera.. ihop med 1000 andra småsaker som inte är klara och satidigt som jag måste tvätta och städa lägenheten..så otroligt kul kommer jag ha idag..
    Nästan så man känner sig lite "lurad" Jag hade föreställt mig hur mysigt det här sista fixet skulle bli och att vi bara skulle gå runt och vara sådär mysigt glada och räkna ner dagarna... Räkna ner dagarna gör vi ju iofs, men nu är det mer i någon form av skräckblandad panik haha. 
    Både jag och sambon är så sjukt stressade så det enda vi gör nu är att springa runt och skälla på varandra.. men det blir nog bra. Riktigt så illa som det låter är det kanske inte, men man känner ju helt klart av stressen...och oavsett hur mkt som hinner fixas till på lördag så kommer det nog bli en helt fantastisk dag:)

    Hoppas du klarar dig från avhopp Impressions. Vissa avhopp kan man ju förstå, men resor och liknande "när det dykt upp något roligare -planer" blir man ju bara så bitter på och det är så trist att behöva känna så om personer som man ändå gillar såpas att man bjudit på sitt bröllop..   

  • Äldre 4 Jul 10:26
    #75

    2 dagar kvar och fortfarande saker kvar att göra! Jag längtar verkligen till lördag men jag är så trött på bröllopsplanering nu! Ge mig lördag!


    Framtiden är den du själv skapar
  • Äldre 9 Jul 12:43
    #76

    Hur har det gått för er? Sa ni ja till varandra?


    Har ni fått några bilden än som ni vill visa? Är så nyfiken!


     


    För oss blev dagen jättelyckad! Solen sken, maten var god och kyrkan var fin :)


    Känns hur underbart som helst att vara man och fru.

  • Äldre 9 Jul 13:03
    #77
    Smulan87 skrev 2013-07-09 12:43:08 följande:

    Hur har det gått för er? Sa ni ja till varandra?


    Har ni fått några bilden än som ni vill visa? Är så nyfiken!


     


    För oss blev dagen jättelyckad! Solen sken, maten var god och kyrkan var fin :)


    Känns hur underbart som helst att vara man och fru.


    Det gick jättebra för oss också:) Fantastiskt väder, det mesta flöt på bra och alla verkade ha hur kul som helst:) 
    Vi har inte hunnit få några bilder från vår fotograf, men har hunnit få en hel del andra bilder:) Så här kommer en mindre bildbombning hehe.


    Frisyren


    Tillfixig hos frisören






    Mannen(!) överraskade mig med lite sång



    Och så det obligatoriska bröllops-stuntet :)
  • marsma­t
    Äldre 9 Jul 13:20
    #78

    Jag skjuter in här men wooow vilket stunt!!

  • Äldre 9 Jul 14:05
    #79
    marsmat skrev 2013-07-09 13:20:50 följande:
    Jag skjuter in här men wooow vilket stunt!!
    Tack:)
  • Äldre 9 Jul 16:36
    #80

    Åh vilken underbar frisyr du hade! Ni ser så lyckliga ut på era bilder :) Håller med marsmat, stuntet var verkligen häftigt! 

  • Äldre 10 Jul 16:49
    #81

    Vi hade en helt underbar dag/kväll med våra nära och kära. Fina tal och presenter fick vi och det blev riktigt skön avslappnad stämmning så som vi ville ha det.

    Det ända det var väl att min man höll på att svimma i kyrkan och sen så haverera hans mage fullstädigt på natten. Låg däckad två dagar och igår var vi uppe på akuten för då var han extremt uttorkad och har fått en elak bakterie.
    Vårat nygifta liv kanske kunde börjat bättre. 

  • Äldre 10 Jul 21:08
    #82

    ThereseV: Jag har länge grubblat över vad för bröllopsfrisyr jag vill ha. Nu vet jag: Exakt som din! Helt underbar!

  • Äldre 31 Jul 09:38
    #83

    Vår bröllopsdag var makalös! Helt fantastisk på alla sätt som bara gick och vi är super nöjda! Känns helt underbart att vara gifta.
    Jag trodde jag skulle känna en viss saknad när det var över men jag är bara så otroligt glad att allt gick så bra, att solen strålande, att alla var lyckliga, att jag kände mig vackrast i världen. Ja allt!!


    Det är bara underbart att jag numera kan titulera mig som Jimmys fru! Helt enkelt underbart!


    Framtiden är den du själv skapar
  • Äldre 8 Aug 10:02
    #84


     


    Här är en av det makalösa bilderna från vår stora dag!


     


     


    Framtiden är den du själv skapar
  • Äldre 8 Aug 10:03
    #85


     


     


    Framtiden är den du själv skapar
  • Äldre 8 Aug 10:04
    #86


    Vår dag var verkligen helt fantastisk och vi har fått så mycket fina bilder från fotografen. Jag tittar på dom om och om igen och vill bara uppleva dagen en gång till!
    Framtiden är den du själv skapar
  • Äldre 8 Aug 15:34
    #87

    Åh så fina ni var!


    Hehe känner igen mig i att sitta och kolla på bilderna om och om igen, det gör jag med!


     


    Får ta och dela med mig av bilder ikväll från min dag med :)

  • Äldre 8 Aug 17:51
    #88

    Här kommer min bildspam :D

    Först i kyrkan




    Och när vi kom ut ur kyrkan


     



    Några bilder från fotograferingen






    Och några bilder från lokalen och tårta
     






    Svårt att välja bara några stycken bilder, därför det blev så många haha.
    (Hoppas nu de kommer med så det inte krånglar) 
  • Äldre 21 Aug 16:55
    #89

    Smulan87 vilka makalösa bilder! Du var otroligt vacker och ni ser så himla kära och glada ut!


    Vi är lyckligast i världen som äntligen har fått våra fina killar till våra äkta män! =)


     


    Framtiden är den du själv skapar
Svar på tråden 6 juli 2013