• MeaJ

    Bildtråd - "Mulliga" brudar

    Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.


    Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • AnnaRank

    Hur går det för alla? Ingen som har någon ny, härlig klänning att visa upp!? :)

  • izza

    När jag sitter på jobbet och  tjuvsurfar för att försöka få en aning och vad jag vill ha hittar jag denna helt underbara tråden.
    Tusen tusen tack alla vackra kvinnor som delar med sig av fina bilder!
    Jag undrar hur ni gjorde, gick ni in i en välsorterad affär och sa "hej, jag är lite mullig få mig att se smal ut?" Hur gör man?

    Tacksam för tips, känner mig helt off vad gäller vita klänningar :)

  • CJ5

    slänger in två bilder på min klänning.

    Den ska läggas upp framtill och fixas i axelbandet bak.. Är kär i den! Mobilbilden gör den dock inte rättvisa.

  • AnnaRank
    izza skrev 2014-06-12 16:06:31 följande:

    När jag sitter på jobbet och  tjuvsurfar för att försöka få en aning och vad jag vill ha hittar jag denna helt underbara tråden.
    Tusen tusen tack alla vackra kvinnor som delar med sig av fina bilder!
    Jag undrar hur ni gjorde, gick ni in i en välsorterad affär och sa "hej, jag är lite mullig få mig att se smal ut?" Hur gör man?

    Tacksam för tips, känner mig helt off vad gäller vita klänningar :)


    Hej!
    Jag gjorde lite research innan på nätet, vilka affärer som har större storlekar. Jag fastnade rätt snabbt för Bridal Outlet i Stockholm. Där var det inga konstigheter alls, jag gick bara in, sa att jag skulle gifta mig och hon tog fram 4-5 klänningar på en gång och slängde på dem. Inte en enda var för liten, snacka om boost för självförtroendet ;)
    Så börja med att kolla lite på nätet. Var bor du?
  • AnnaRank
    Zarah516 skrev 2014-06-13 08:44:15 följande:

    Kul Anna, jag vill ju köpa min klänning just på Bridal outlet


    Kan bara rekommendera dem! Men jag råder dig att vara där precis när de öppnar så att du får hjälp på en gång. De har begränsat med personal och det kan dröja innan du får hjälp annars. 

    Men annars är de TOPPEN. Jag köpte en klänning först, men ångrade mig efter ett par månader. Så länge de inte har börjat sy i klänningen och göra ändringar, så får man byta till en annan. Det är hur bra som helst.

    Jag är supernöjd och kommer absolut att rekommendera Bridal outlet till alla :)
  • izza

    Tack för tips :)

    Jag bor i Stockholm så inte långt alls att passera för att ta en titt.
    Hoppas kunna återkomma med bild så småningom. Jag är ute i god tid-
    Jag har tidigare köpt långklänningar på bla. Milagro, vilket varit helt ok, dock inte funnts så mycket i min storlek men de beställer hem, vill mest ha ett bra ställe med många modeller. Vet att det tar 3-4 månader att få hem en långklänning med ändringar etc, så lika bra att börja kolla nu.

    Trevlig helg på er!

  • YellowStars
    CJ5 skrev 2014-06-12 16:11:27 följande:

    slänger in två bilder på min klänning.
     
    Den ska läggas upp framtill och fixas i axelbandet bak.. Är kär i den! Mobilbilden gör den dock inte rättvisa.



    Underbar klänning! Du ser jättefin ut.
  • Aneila


    Ta ingen notis om att jag är osminkad, och inte gjort nåtmed håret. Dessutom är klänningen direkt ur förpackningen så den är hemskt skrynklig! Den är lite stor runt om, så ska ta in den lite, så att snörningen i ryggen hamnar lite mer isär och blir mer framträdande. Förutom det är det verkligen min drömklänning! Finare än på bild! Har inte provat en enda klänning, utan måttbeställde från "JJ's House" i Kina. 
  • AnnaRank

    Nu är vårt bröllop över (jag vill tillbaka - vilken fantastisk dag!!) och jag kan nu bjuda på en bild. "Trots" en storlek 44 kände jag mig underbart vacker :)

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar