• MeaJ

    Bildtråd - "Mulliga" brudar

    Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.


    Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • JennyJohansson

    Enilea inte minns du vad märket hette? :) sitter och söker fler bilder men hittat inget.. och minns inte alls vad mäeket hette.. nått på g tror jag:)

  • Enilea

    nä tyvärr. Jag vet inte ens vad det är för märke på den klänning jag köpte haha. Var så inställd på att jag bara skulle prova för att mamma sen skulle sy.

  • Blivande frugann
    JennyJohansson skrev 2014-01-16 15:55:00 följande:
    Rin

    Jo kan köpa den 2:a och beställa 3:an och sen får jag välja mellan dem och se.. men jag måste köpa fast 2:an i sånna fall för den kommer de inte beställa då de just fått in den.. så egentligen behöver jag inte bestämma mig nu men jag har ju så mycket annat som ska fixas till så är ju skönt om man vet vilken klänning man ska utgå ifrån :)
    Då skulle jag göra så om jag var du! 2:an var jättefin på dig men om du inte kan släppa 3:an så är det väl bra om du får prova den och då bestämma dig, eller?
    Jättefin är du in dem, men inte sjutton är du stl 48 eller mer???? Ser du inte ut att vara! 

    Så impad att ni har bilder. Jag har varit i 5 butiker och ingen har jag fått fota i! 
  • Maria93

    Äntligen får jag ladda upp bild på min klänning! Jag är överlag nöjd, dock ska både jag och klänningen bli lite mindre till bröllopet. Klänningen är stor redan som den är och jag vill gå ner lite i vikt, men annars är jag nöjd.



     
  • JennyJohansson
    Blivande frugann skrev 2014-01-21 16:12:35 följande:
    Då skulle jag göra så om jag var du! 2:an var jättefin på dig men om du inte kan släppa 3:an så är det väl bra om du får prova den och då bestämma dig, eller?
    Jättefin är du in dem, men inte sjutton är du stl 48 eller mer???? Ser du inte ut att vara! 

    Så impad att ni har bilder. Jag har varit i 5 butiker och ingen har jag fått fota i! 
    Är normalt en ca 50 faktiskt.. påväg nedåt, räknar med att ha ca 46 på bröllopet! :)
    Är lång(178) och med en ordentlig korset så.. har turen att vara "någorlund" jämt stor oxå.

    Man brukar inte få fota, men endel tummar på den regeln 
  • Blivande frugann
    JennyJohansson skrev 2014-01-22 15:50:21 följande:
    Är normalt en ca 50 faktiskt.. påväg nedåt, räknar med att ha ca 46 på bröllopet! :)
    Är lång(178) och med en ordentlig korset så.. har turen att vara "någorlund" jämt stor oxå.

    Man brukar inte få fota, men endel tummar på den regeln 
    Du skojar?!?! Du ser inte ut som en stl 50!! 
    Är det en korsett i klänningen eller separat? Skitsnygg är du i alla fall!
  • Enilea
    JennyJohansson skrev 2014-01-19 20:08:50 följande:
    Enilea inte minns du vad märket hette? :) sitter och söker fler bilder men hittat inget.. och minns inte alls vad mäeket hette.. nått på g tror jag:)
    Jag ska ev och prova min klänning igen nästa vecka, då kan jag kolla vad det är för märke på klänningen
  • JennyJohansson
    Blivande frugann skrev 2014-01-22 15:54:54 följande:
    Du skojar?!?! Du ser inte ut som en stl 50!! 
    Är det en korsett i klänningen eller separat? Skitsnygg är du i alla fall!
    Tack vad snäll du är :)

    Det är i klänningen (Vanlig korsettsnöring) tror det är mycket modellen på klänning som är väldigt fördelaktig oxå :)
     
  • JennyJohansson
    Enilea skrev 2014-01-22 17:16:44 följande:
    Jag ska ev och prova min klänning igen nästa vecka, då kan jag kolla vad det är för märke på klänningen
    Var där igår och glömde titta! märket alltså.. så orutinerat:)
    Men jag har beställt iaf så spelar inte så stor roll, bara att vänta och se! Gu så spännande!
    känns att det är på riktigt nu :) 
  • November2013

    Nu kan jag äntligen visa upp hur jag såg ut vår fina dag!

    Gifte oss 9 november och det var den bästa dagen i mitt liv och jag kände mig så vacker!
    Jag är en stolt strl 46! =)



     
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar