• MeaJ

    Bildtråd - "Mulliga" brudar

    Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.


    Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • fayefaye
    Pyttis skrev 2013-06-19 17:08:58 följande:
    grattis! helt otroligt fin! gillar håret väldigt mycket med :)
    Tack så mycket! Det var min kompis som gjorde mitt hår :D
    annapia skrev 2013-06-19 18:55:34 följande:
    fayefaye: vilken snygg klänning, ett mycket väl genomtänkt val av modell. Du får en riktigt snygg figur i den. GRATTIS!!!
    Tack! Ja jag lägger mycket på höfterna och låren så då blir det ju bra att sätta fokus på midjan istället tänkte jag :)
  • Blivande Brud 2014
    Tidbell skrev 2013-06-14 10:16:00 följande:
    Jag hoppar in här, drar storlek 42 (med undantag för armarna som drar storlek 46 haha)


    WoW! Jätte snygg!!! Vi ser ut att ha väldigt lika kroppar! Du ger mig hopp om att jag kanske också kan få se så snygg ut! Du är verkligen jätte vacker i den. Passar dig hur bra som hellst! Glad
  • FrökenErika
    fayefaye skrev 2013-06-19 16:50:10 följande:
    Äntligen är vi gifta! Såhär blev klänningen till slut. Är storlek 42.


    Åhh, ni är så fina! Så snygg klänning, så snygg bukett, så snyggt HÅR(!!) och ett fantastiskt snyggt par! Grattis! Glad Skulle inte gissa att du var en storlek 42 om jag såg bilden bara sådär.
  • FrökenErika
    Tidbell skrev 2013-06-14 10:16:00 följande:
    Jag hoppar in här, drar storlek 42 (med undantag för armarna som drar storlek 46 haha)


    Vem tittar på armar när du har ett sånt härligt leende? Du har vad min mormor skulle kalla "ett så snällt ansikte", resten är bara bonus (men jättefint det också naturligtvis!).


     


    Känner mig som en riktig "fjäskis" idag, men det kan ju inte räknas som fjäsk när allt är sant eller hur? Solig


    Kanske är det glädjeruset från att vår dag också närmar sig som gör det, men alla är så himla fina på bilderna!!

  • Tidbell

    Tack för alla fina och pepparspray ord! Kommer känna mig så fin nästa helg när det är dags! Önskar alla ett stort lycka till med era bröllop, ni är jättevackra allihop :)

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar