• MeaJ

    Bildtråd - "Mulliga" brudar

    Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.


    Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • November2013
    stormhelen skrev 2013-02-07 23:58:32 följande:

    Vi har också planerat att försöka få barn efter bröllopet. =) Kul att det är fler som tänker i de banorna.


    Spännande!


     


    Ja det känns väldigt spännande. Gissar att de flesta vill vara nygifta ett tag själva men vi vill verkligen starta en familj tillsammans. =)
     
  • daniiel
    stormhelen skrev 2013-02-07 17:45:22 följande:
    haha, det var en rolig kommentar "fis i rymden", Moahahahaha. Solig

    Jag tycker att din klänning är minst lika fin, och det är för att den passar så bra på just DIG.


    Sedan så blir man så mycket vackrare på sin bröllopsdag då man riktigt strålar av lycka, vilket genomsyrar i era bilder. DET gör att man som brud skulle vara lika vacker i en sopsäck.


    Menman kanske föredrar en klänning framför sopsäcken?!! Flört


    Tack :) Jag tycker också att klänningen faktiskt var smickrande på mig, hade kanske inte alls blivit lika fin på någon annan, men det var ett andrahandsalternativ och hur löjligt det än är och hur fin jag än kände mig, så kan jag inte riktigt skaka av mig det.

    Men ja, jag är glad att jag slapp sopsäcken iaf ;) haha
  • MoMo

    Här hänger jag gärna på i väntan på att jag ska bestämma mig om hur jag ska göra med klänningsvalet.
    Jag är upp över öronen förälskad i en Mori Lee klänning, jag fick verkligen uppleva ett ögonblick där jag verkligen drog efter andan bara av att se skapelsen. Att den sedan satt så fint gör det bara värre att inse att 11 000:- är [utanför] budget. *suck!*
    Nu hoppas jag på att kunna få en i närheten lika fin klänning uppsydd av någon kinaklännings leverantör.
    Ska försöka ordna med ett foto på kreationen så kanske någon förstår vad jag menar.

    Så länge sitter jag och suckar över hur fina alla är i sina klänningar. Tänk att det verkligen finns en klänning för alla- fantastiskt!

  • MoMo

    Här kommer en bild på en för stor klänning men en otroligt fin klänning med en blivande brud i.


  • stormhelen
    MoMo skrev 2013-02-10 16:40:10 följande:
    Här kommer en bild på en för stor klänning men en otroligt fin klänning med en blivande brud i.


    Jätte fin klänning!


    Den sitter riktigt bra på dig.


    Jag gillar spettsen och bling-blinget på klänningen. Jätte fin! =)

  • November2013
    MoMo skrev 2013-02-10 16:40:10 följande:
    Här kommer en bild på en för stor klänning men en otroligt fin klänning med en blivande brud i.


    Fantastikt fin klänningen, den gillade jag skarpt! =)
  • MoMo

    Kul att se att det är fler än jag som tycker att det är en vacker klänning. Den är verkligen fantastisk på alla sätt om någon frågar mig.

  • lordoz

    Så här är min vita spetsklännning som jag köpte på Halens. Ville inte ha en 'riktig' bröllopsklänning så detta kändes som en bra lösning.

    Ska ha en svart bolero till, är inspirerad av daniiel. :)


  • Mahuldao


    Den här klänningen har jag beställt från Jenjenhouse. HAr gjort om lite så den ska vara fullång och sen ha en sweetheart neckline.


    Är en strl 44-46 just nu men är sååååå spänd och osäker på om denna kommer passa min kropp! Men jag älskar den som den ser ut på bilden!


    Håller alla tumma å tår att den kommer bli perfekt!

  • Fröken Finemang
    Mahuldao skrev 2013-02-11 10:27:07 följande:


    Den här klänningen har jag beställt från Jenjenhouse. HAr gjort om lite så den ska vara fullång och sen ha en sweetheart neckline.


    Är en strl 44-46 just nu men är sååååå spänd och osäker på om denna kommer passa min kropp! Men jag älskar den som den ser ut på bilden!


    Håller alla tumma å tår att den kommer bli perfekt!


    tänkte precis säga att precis så skulle jag oxå göra om den om det blir den jag beställer. men så kom jag på att det har vi säkert pratat om på annat håll :)
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar