• FruNovember

    Fikagrupp i Göteborg kanske?

    Tänkte höra om det finns intresse för att träffas och fika, älta bröllopsplanering och livet i övrigt kanske? Alltid kul att prata med folk som också har huvudet fullt med färgteman och bordsplacering.. Kan kanske vara skönt för den övriga omgivningen också, med lite avlastning.. :-P Hoppas vi blir några stycken och kan ordna nåt

  • Svar på tråden Fikagrupp i Göteborg kanske?
  • Olaulin

    Haha, vi får bestämma något som alla har med sig/på sig! Eller om vi har ett kod-ord, så vi vet att det är rätt personer vi börjar prata med ;) Det löser sig säkert, men jag tänker att vi kanske ska ha koll på hur många vi blir så vi inte missar någon? Kanske om någon ställer upp som kontaktperson som alla som vill vara med hör av sig till? Och som man kan säga till om man inte kommer sen eller man blir sen och vet att man kan hitta alla. Nu vet jag inte om detta blev rörigt, skriver på mobilen och kan tydligen inte göra ändringar bakåt i texten utan att radera allt så det får vara som det är nu :) Men om vi vill ha en kontaktperson kan jag vara det om ingen annan hellre vill! Mig spelar plats ingen roll för heller!

  • lovisa86

    jag kan inte heller på söndag, typiskt kan alltid på söndagar annars.. så hoppas verkligen det blir fler gånger, väldigt bra idé :)

  • Ouppie

    Kanske ska på kalas då annars hade jag gärna velat komma! Hoppas det får bli en annan gång istället :)

  • ChristineL

    Jag kan ställa upp som kontaktperson! PM:a mig ni som vill komma, så får ni mitt nummer, och gärna fler förslag på var vi ska träffas :)

  • Jeleen
    ChristineL skrev 2012-09-06 19:02:03 följande:
    Jag kan ställa upp som kontaktperson! PM:a mig ni som vill komma, så får ni mitt nummer, och gärna fler förslag på var vi ska träffas :)
    Jag hittar inte vart man skickar PM. Är ny här. Kan du skicka ett PM till mig iställetGlad
  • ChristineL
    Jeleen skrev 2012-09-06 19:51:08 följande:
    Jag hittar inte vart man skickar PM. Är ny här. Kan du skicka ett PM till mig iställetGlad
    Gå in på min sida, så lite under profilbilden kan du skicka meddelanden, jag kommer visst inte åt din profil alls :P
  • wiii

    Följer gärna med en annan gång, men just denna söndagen kan jag inte..

  • Jeleen
    ChristineL skrev 2012-09-06 20:02:54 följande:
    Gå in på min sida, så lite under profilbilden kan du skicka meddelanden, jag kommer visst inte åt din profil alls :P
    Tack, tror jag har lyckats skicka ett PM nu :)
  • ChristineL

    Fyra anmälningar med mig själv, kom igen nu tjejer! Glad

    Och frågan kvarstår: VAR beger vi oss?  Glad

Svar på tråden Fikagrupp i Göteborg kanske?