• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Längtandsfull

    Ni som har börjat med bordspaceringen. Vilka har ni tänkt skall sitta vid hunnörsbordet? (stavning?)

  • anna1977

    Hej jag har svårt att bestämma mig för färgtema. Förstår inte hur det har kunnat bli ett så stort problem för mig. Vad har ni för färger?

  • Deede

    Vi har vitt, silver och äpplegrönt.


    Har fått hem inbjudningskorten nu =)


     


    Annars har här inte hänt så mycket.


    Vår dotter tittade ut den 18 dec, så nu jobbar jag på figuren.


    Måste beställa min klänning 6 månader i förväg, alltså i februari, så det är bara att ligga i

  • anna1977

    Tror nog det blir vitt, grönt och lila. Det är fint ihop om man har rätt nyans. Jag gör nog inbjudningarna själv då jag scrapat endel tidigare.

  • Poppee

    Tror jag har hittat min klänning nu.. ska någon mer på bröllopsmässa?

  • Längtandsfull

    Jag skall troligtvis ockås på mässan som är 9-10 februari.

    Är det 2 mässor nu i februari eller jag jag förstått det hela fel?? 

  • Wardelli

    Vi har guld och rosa som färgtema :)

    Jag har köpt biljetter till bröllopsmässan i Göteborg, 9-10 feb. Även jag har läst något om att det ska vara två mässor, eller har jag fått allt om bakfoten?

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!