• Chicita

    BT-Veteraner

    Känner att jag saknar nånstans att bara snacka om allt mellan himmel och jord med alla trevliga människor som varit här länge. Och som alltså redan är gifta...
    Inte om något speciellt ämne utan bara prata.
    Ett ställe att umgås, att kanske ta en cyberfika, bestämma träff eller bara "vara".
    En plats att prata om jobb, hundar, gymmet, bil, hus och hem osv...

    Jag har sett att det finns trådar där det pratas om barn och familj.
    Men när man inte har barn så känns det inte som rätt ställe att hänga. Även om man säkert skulle vara välkommen. Jag vill inte förbjuda barnprat här, men det är alltså inte så att man "måste" ha barn för att få vara med och prata.

    Skulle gärna se att vi undviker bröllopsämnen så det här inte blir en "fråga dom gifta-tråden".
     

  • Svar på tråden BT-Veteraner
  • daniiel

    Det är ju en mer lagom mängd :) När vi kom hem till oss igår, så var det kanske ca 15cm som hade kommit och det är ju mer hanterbart, men det kändes lite trist att åka från ett sådant sagoland med massvis med snö, för det är ju samtidigt väldigt mysigt :)


  • TheD

    Ser att det inte bara är jag som har vinterland :)

    2,5 vecka kvar till LOV!!!!! Ja, det ska bli skönt!


    Hur är det med alla er? Lugn och fin jul? Firas julen?

  • Chicita

    Hur har det gått på tentorna då TheD? Glad

    Julen firas när vi kommer upp till Älvdalen. Hemma här blir det mindre av den varan...

  • TheD

    Det har gått bra :) Skulle kännas riktigt jobbigt att få IG på något nu innan jul när det är en tenta kvar. BARA EN!!!! Känns som det var evigheter sedan jag var inne på BT. Men plugg ska prioriteras...någorlunda iaf ;)

  • TheD

    Nej, det har jag inte :) Om inte skolan gör en större ändring i schemat så kommer jag och maken kunna åka till Köpenhamn dör min lillkusins dop. Fel, namngivning. Funderar på att ha den då :)

  • Chicita

    Vad kul Skrattande
    Alltid roligt att åka iväg på något sånt där om man har möjlighet... Hoppas att dom inte ändrar i schemat då Glad
    Och nu menar jag inte bara för att du ska kunna använda klänningen Tungan ute

  • Chicita

    Åh vad frustrerad jag blir...
    Nu har jag varit och gjort ultraljud på fingret eftersom knölen inte syntes på vanlig röntgen, doktorn som gjorde ultraljudet kände på fingret först. Och han sa också att det var knölar där.
    Sen körde han med en ultraljudsapparat som hade den bästa upplösningen så att det gick att se mest detaljer eftersom han inte behövde kunna gå så djupt.
    Men det gick inte att se något konstigt. Inget som kan orsaka knölen... 

  • TheD
    Chicita skrev 2012-12-06 20:08:51 följande:
    Åh vad frustrerad jag blir...
    Nu har jag varit och gjort ultraljud på fingret eftersom knölen inte syntes på vanlig röntgen, doktorn som gjorde ultraljudet kände på fingret först. Och han sa också att det var knölar där.
    Sen körde han med en ultraljudsapparat som hade den bästa upplösningen så att det gick att se mest detaljer eftersom han inte behövde kunna gå så djupt.
    Men det gick inte att se något konstigt. Inget som kan orsaka knölen...
    Hm... Beställ ett nytt finger på Tradera ;)
  • Chicita
    TheD skrev 2012-12-07 14:16:23 följande:
    Hm... Beställ ett nytt finger på Tradera ;)
    Tja, om det hade varit något annat finger så hade jag nog inte orkat bry mig så mycket, men det är ju "vigselringsfingret". Jag har inte kunnat ha vigselringarna sen Januari i år. Så jag hann ha dom i 3 månader.
    Och jag kan inte byta finger. Dom passar inte på något annat Skrikandes 
Svar på tråden BT-Veteraner