• sanna88

    Jämtlandsbrudar 2013, här kan vi samlas!

    Jag är en jämtlandsbrud som ska gifta mej i februari/mars (har 2datum som vi väljer mellan) Har även 2kyrkor Alsen eller Aspås som vi väljer mellan. Finns de fler jämtlandsbrudar här på BT ?

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-11 21:56
    Nu är kyrkan bokad och den blir Aspås den 23/2 2013

  • Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2013, här kan vi samlas!
  • snowstars

    Det är rätt glest med jämtlandsbrudar. Jag vet en tjej till som hänger här i alla fall. Och så jag då, men jag ska inte gifta mig 2013

  • sanna88
    snowstars skrev 2012-08-11 21:40:19 följande:
    Det är rätt glest med jämtlandsbrudar. Jag vet en tjej till som hänger här i alla fall. Och så jag då, men jag ska inte gifta mig 2013
    När ska du gifta dej då? =)
  • snowstars
    sanna88 skrev 2012-08-11 21:46:06 följande:
    När ska du gifta dej då? =)
    Hehe.. öhm.. Jag hoppas på 2014 men det är nog kanske rimligare att tro på 2015 eller -16 Men jag gillar att hänga här på BT i alla fall, alla är så trevliga
  • sanna88
    snowstars skrev 2012-08-11 21:47:45 följande:
    Hehe.. öhm.. Jag hoppas på 2014 men det är nog kanske rimligare att tro på 2015 eller -16 Men jag gillar att hänga här på BT i alla fall, alla är så trevliga
    Okay ;) Vart bor du då?
  • snowstars
    sanna88 skrev 2012-08-11 21:55:30 följande:
    Okay ;) Vart bor du då?
    Jag bor inne i Östersund :) Hamnade här när jag började leta info om förlovning och var till slut tvungen att gå med eftersom diskussionerna blev så intressanta. Ska förlova mig i september någonstans i Östersund. Vart bor du? :)
  • snowstars

    Jag kan ju googla Har bekanta som bor i Nälden :) Är inte infödd jämtlänning, har bara bott i stan 2 år (snart). Kommer norrifrån egentligen.


     


    Tycker det låter mysigt med ett vinterbröllop i alla fall :) Det skulle jag också vilja ha. Sambon vill dock gifta sig på sommaren så nu är jag inne på en kompromiss - höstbröllop.

  • christina2012

    Hej!


    Jag är från Jämtland och kommer snart göra mig offentlig. Vill att inbjudan ska bli en överraskning därför vill jag vänta med det. Verkar annars inte vara så många jämtlänningar i giftastankar....

  • sanna88
    christina2012 skrev 2012-08-27 20:01:34 följande:

    Hej!


    Jag är från Jämtland och kommer snart göra mig offentlig. Vill att inbjudan ska bli en överraskning därför vill jag vänta med det. Verkar annars inte vara så många jämtlänningar i giftastankar....


    Hej å Välkommen!'


    Får man fråga ungefär vart du bor? och när de e dags för bröllop?


    Nä de e inte många av oss..

Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2013, här kan vi samlas!