Solborga skrev 2013-04-22 13:10:21 följande:
Hur går det för er allihop? Själv känner jag hur det kryper allt närmare...
emzerus83, sänder en tanke åt ditt håll lite då och då. Hoppas allt går som det ska
TACK :) Jag börjar må bättre fast min röst är fortfarande dålig (ena stämbandet skadades vid OP men ska förhoppningsvis börja fungera som vanligt om ett par månader). Sen är ju såklart väntan på provsvar jobbigt men nu försöker jag ändå tänka positivt o fokusera på bröllopet som jag hoppas kommer bli av :)
I lördags var jag till floristen så nu har vi bestämt brudbukett, corsage, blommor till borddekoration o till tårtan o det vart ett mkt bättre pris än jag trott så det är ju toppen :)
Känns som om tjejen jag pratade med och som kommer göra buketten mm verkligen förstod mig vad jag vill ha så hoppas att det blir som jag ser i mitt huvud :)
Har även skickat in hindersprövning o för namnändring till Skatteverket men inet fått hem nåt därifrån än.
Har börjat göra festhäftet, i stort sett klart förutom att jag ska skriva lite kort om varje gäst. Det har jag spart till sist för det känns lite drygt men är ändå något jag vill göra :)
Tror jag har koll på det mesta o har bokat/beställt men ändå känns det som kaos i huvet på mig!!! Lite närmare bröllopet sen kommer vi ha en träff med serveringspersonal (som är bekanta till oss) och toastmaster-paret o värdinnor o fotograf (min bror) för att gå igenpm dagen o kvällen o se till så att alal vet vad de ska göra o när... och den träffen bävar jag lite inför då jag lär ha koll på vad alla ska göra tills dess. Men hoppas få hjälp att syra upp det hela så att det ändå går bra på nå sätt :)
Har ni gjort nå slags tidsplan över dagen med allt från uppgång på morgon, frissan, osv osv osv??
Har försökt göra en sån plan men tycker det är så svårt att veta hur lång tid allt tar...
Så, hur ligger ni andra till??