• Äldre 29 Jun 10:25
    9986 visningar
    4 svar
    4
    9986

    Hjälp mig hitta "roliga ringar"

    Hej alla glada
    Jag är på jakt efter ringar åt det mer humoristiska hållet. Det ligger nämligen till så att jag planerar på att fria till min sambo men jag vill inte köpa de "riktiga" ringarna före, utan jag vill att vi ska göra det tillsammans.
    Men för dens skull vill jag inte komma helt ringlös till tillställningen ;)

    Tips på lite originella och roliga ringar med mest ett symboliskt värde är alltså det jag söker!

    Jag har en annan idé också.. när vi träffades kallade jag alltid honom för "godbit" eller "cupcake" och jag tänkte nu, att om jag inte hittar några fina roliga ringar som faller mig i smaken, att jag skulle göra en ring dekorerad med ex en liten cupcake (av lera) på toppen?

    Vad tror ni?

    Alla tips och tankar är välkomna, det enda jag står fast vid är att köpa de "riktiga" ringarna tillsammans!

    tacksam för svar

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta "roliga ringar"
  • FruNov­ember
    Äldre 29 Jun 11:08
    #1

    Hittade lite kul saker: :D

    www.etsy.com/listing/100464030/cupcake-ring-with-red-heart-and&ga_search_type=all&ga_includes[0]=tags&ga_page=1&ga_search_query=cupcake+ring&ga_facet=cupcake+ring&ga_view_type=gallery

    www.etsy.com/listing/103134168/cute-cupcake-rings-adjustable&ga_search_type=all&ga_includes[0]=tags&ga_page=1&ga_search_query=cupcake+ring&ga_facet=cupcake+ring&ga_view_type=gallery

    www.beccadesign.se/cupcake-ring-cherry

    pinkybell.webblogg.se/category/ringar.html

    www.wilshi.com/content/classic-proposal-ring

  • Äldre 29 Jun 11:12
    #2

    Ooh tack :D

    Älskade denna: www.etsy.com/listing/100464030/cupcake-ring-with-red-heart-and&ga_search_type=all&ga_includes

    beccadesign hade flera riktiga roliga versionen *letar*

  • imoen
    Äldre 29 Jun 15:23
    #3

    Jag funderade på att gravera en friar-ring. Alltså köpa en ring i typ stål för nån hundring och gravera "Ska vi gänga oss?" på den. Det blev inte av men ide'n är up for grabs :)

  • Äldre 14 Jun 08:23
    #4

    Hi,

    Good to see you here! Getting a perfect pair of rings for bridesmaid is not so hectic as retail marketer has many things one can opt for according to fashion statement, wearing nature. To shop certified diamond ring, gold rings for couple Pohkong.com.my is a most leading hub in Malaysia to explore latest designer jewels of all types embellished of modern and ethnic as needed.

Svar på tråden Hjälp mig hitta "roliga ringar"