• mammam­artini
    Äldre 13 Jun 10:42
    2323 visningar
    7 svar
    7
    2323

    Skärholmens gård

    Hallå alla!


     


    Vi planerar bröllop nästa sommar och funderar på skärholmens gård! Är det någon som haft sitt bröllop där eller varit på bröllop där? Hur var det? positivt? negativt?


     


     


     

  • Svar på tråden Skärholmens gård
  • mammam­artini
    Äldre 13 Jun 16:59
    #1

    puffar*

  • Fru Ramona
    Äldre 13 Jun 21:41
    #2

    Vi ska oxå gifta oss nästa sommar och har varit sugna på den. Dock var datumet vi ville ha redan upptaget. Rynkar på näsan Sånt kan dock ändras under tidens gång.

    Har ni varit ute och kikat där?

  • mammam­artini
    Äldre 13 Jun 21:53
    #3
    Fru Ramona skrev 2012-06-13 21:41:10 följande:
    Vi ska oxå gifta oss nästa sommar och har varit sugna på den. Dock var datumet vi ville ha redan upptaget. Rynkar på näsan Sånt kan dock ändras under tidens gång.

    Har ni varit ute och kikat där?
    Ja vi var där i tisdags och vi älskade det! Det enda negativa är ju att matsalen är lite trång...
  • Fru Ramona
    Äldre 15 Jun 22:03
    #4

    Jag okej Glad
    Hur många gäster har ni planerat då?

  • PoS
    Äldre 15 Jun 22:12
    #5

    Hej! Jag var på bröllop där förra sommaren. de hade bord i stora rummet o rummet till höger (från huvudingången). Det funkade bra men vi hörde knappt deras tal o de hörde nog inte mkt från stora salen. men det gick fint! En trevlig lokal för festligheter!

  • s83
    Äldre 16 Jun 12:31
    #6

    Hej,
    Vi funderade på att ha vårt bröllop där förut och gick dit för att se. Omgivningen var underbar med stor trädgård och närhet till brygga. Lokalen var dock för liten för oss med tanke på att gästerna skulle få sitta i olika rum och inte få se eller höra alla som någon tidigare hade sagt. Om det inte var för att gästerna inte skulle få sitta i samma rum skulle vi vara där.
    Om man inte är så många så att man kan vara i samma rum så skulle jag rekommendera platsen utifrån vad vi har sett bara.

  • mammam­artini
    Äldre 19 Jun 13:46
    #7

    nä men det är just det problemet vi oxå har. Om alla fick plats i samma rum hade det varit givet men nu vet vi inte.... har ni hittat någon liknande lokal med plats för flera tar jag tacksamt emot förslag!! :)

Svar på tråden Skärholmens gård