• RoineC­amilla
    Äldre 12 Jun 18:34
    244417 visningar
    162 svar
    162
    244417

    Sweet Rocks

    Vi har precis gift oss och nu skulle vi vilja lämna en liten rekomendation här på sidan.


    Vi köpte nämligen hennes vigselring genom Sweet Rocks och kan varmt rekomendera detta företag. Fantastisk service och goda möjligheter för dig som vet hur DIN ring ska se ut men inte lyckats hitta den:)


    Att priserna verkligen tål att jämföras gör ju heller inget:)


    Kolla upp detta nu!


    /Camilla & Roine

  • Svar på tråden Sweet Rocks
  • Äldre 18 Dec 20:00

    Bild!

  • Äldre 18 Dec 20:09

    bild

  • Äldre 18 Dec 20:11

    bild!


    bild
  • Äldre 18 Dec 20:12

    bild


    bild
  • MMs
    Äldre 31 Dec 11:06

    Hej.

    Vi köpte våra förlovningsringar av Anders på Sweet Rocks. Det var ett väldigt professionellt bemötande. Jag älskar att man får boka tid med honom så man får sitta ner i lugn och ro och titta, känna och klämma på olika ringar. Lång saga kort, vi fick exakt såna ringar som vi ville ha i god tid innan datumet vi angett. Alltid snabba svar på mail och svar på alla frågor man hade.
    Vi rekommenderar starkt och kommer återkomma när det är dags för vigselringen.

    Här är bilder på våra vackra ringar.

     

  • Äldre 1 Feb 22:54

    Hej

    Vi köpte min förlovningsring av Anders på sweet rocks 2015-07-08

    Ringen är otroligt vacker!

    Anders är en seriös säljare, Vilket är A och O. Vi hade absolut inga som helst problem, fast vi bara kunde kontakta varandra via mail lr telefon så blev slut resultatet alldeles utmärkt!

    Jag är en control freak och var väldigt nervös över ifall ringen skulle verkligen bli som jag hade tänkt mig, men som sagt ringen blev ännu vackrare.

    Tusen tack Anders!

  • Äldre 30 Mar 17:45

    Jag är supernöjd med Sweet Rock och Anders. Han hjälpte verkligen först mig - och sedermera min fästmö att hitta helt rätt i ringdjungeln. Lugn, metodisk - han orkade med allt vårt velande och var samtidigt sjukt professionell. Nöjd med pris och kvaliteten är superb!! Finaste ringen jag sett. 

    Värderingen översteg vad jag betalade. Tror jag inte är vanligt...

  • Äldre 30 May 17:06

    Jag träffade Anders från Sweet Rocks på bröllopsmässan i Malmö för drygt två sedan. Det följande året letade jag efter den perfekta vigselringen (visste vad jag drömde om för ring) men ingen kunde leverera, utom Anders! Han förstod vad jag ville ha och kunde erbjuda diamanter i alla storlekar, prisklasser osv samtidigt som ringen höll hög kvalité då den tillverkades av deras egen guldsmed. Kan tillägga att värderingen översteg priset jag betalade!

    Jag är fullkomligt överlycklig över min vigselring och kan inte vänta att få bära den! Denna ring till detta pris hade jag inte fått tag på någon annan stanns. Kan verkligen rekommendera Sweet Rocks och ett stort tack till dig Anders!

  • Äldre 8 Jun 09:04
    Jag och min sambo är otroligt nöjda med ringarna Anders gjorde åt oss. Först blev min (damringen) inte riktigt som jag tänkt mig men det var absolut inga problem för Anders och hans team att fixa till den så att jag blev nöjd. Stenen är mycket större än jag trodde den skulle bli och min sambos ring är mycket tyngre än förväntat. Så helt enkelt över förväntan :)
  • pez
    Äldre 14 Sep 08:19
    Hej!
    Vill också passa  på att rekommendera Sweet Rocks och Anders.
    Jag var nog inte den lättaste kunden att ha då jag dels var ute sent inför mitt frieri (knappt 3 veckor innan), jag var dessutom inte helt säker på vad för ring jag skulle ha. Detta var dock inga problem för Anders. TIll att börja med guidade han mig i valet av design, hade lite riktlinjer men Anders hjälpte till att ge råd när det gällde detaljer. Jag valde med andra ord inte en av de ringmodeller som de har utan gick på en helt egen.En ring med en större sten och slätt band. Ringen gjordes av Sweet Rocks egen guldsmed och var klar lagom till frieriet.
    Självklart var man nervös när man skulle fria och sätta ringen på fingret men min fästmö blev överlycklig och hennes spontana kommentar var att det var hennes drömring. Det kan inte bli bättre! :)
    Eftersom vi var så nöjda med förlovningsringen har vi nu även köpt min förlovningsring samt vigselring (alliansring) från Anders. Allt har verkligen gått helt perfekt och servicen från Anders är helt fantastisk.
    Hädanefter när jag hör att någon ska köpa smycke kommer jag rekommendera Sweet Rocks!

Svar på tråden Sweet Rocks