• Äldre 10 Jun 00:57
    3281 visningar
    19 svar
    19
    3281

    Tassimo reklamen STÖR!!

    Hur 17 får man bort den jäv...jätte reklamen för Tassiom som envisas täcka halva dataskärmen och inget X i något hörn så man får bort den utan att länkas vidare???

  • Svar på tråden Tassimo reklamen STÖR!!
  • Äldre 10 Jun 01:08
    #1

    Ja, den är verkligen irriterande. Den försvann någon vecka, men är nu tillbaka. För min del så får jag dock fram ett X i högra hörnet och kan klicka bort den, men jag tycker det är störande ändå. Den dyker upp titt som tätt.


  • sweet
    Äldre 10 Jun 01:13
    #2

    Ja den stör verkligen hur mycket som helst. Får upp den varje gång jag laddar en ny sida.

  • Äldre 10 Jun 02:17
    #3

    På iPaden slipper jag den...men på datorn *ploff*. Ska utforska det högra hörnet ner noggrant nästa gång...

  • Äldre 10 Jun 04:13
    #4

    Kan bara hålla med! Jävligt störande!!! Tidigare har ESC fungerat men inte nu. BT, skärp er!

  • Äldre 10 Jun 05:51
    #5

    håller med....

  • Äldre 10 Jun 08:05
    #6

    Jag kör med adblocker tillägget till min firefox. Har inte sett en enda reklam på flera månader. Dock så funkar inte webtv särskilt bra med det igång. Prova det om ni kör med Firefox.

  • vinter­frost
    Äldre 10 Jun 08:38
    #7

    HÅLLER MED!! Jag har ett X men när man sufar via mobilen är den omöjlig o få bort!! Man blir nästan lite "avtänd" o surfa här på BT bara för den reklanen! Dessutom dricker jag inte ens kaffe i någon form..

  • Äldre 10 Jun 09:10
    #8

    Här är en till som håller med! Sjukt störande!

  • Mimmi2­012
    Äldre 10 Jun 09:28
    #9

    Håller också med! Jag kan förstå att man får in lite sponsringspengar på annonser med detta är lite att ta i!! Vi ser ju annonsen även om den inte poppar upp sådär! Extremt störigt! Lös gärna problemet BT, det kan ju inte vara meningen att vi som surfar här ska uppfatta det som en irritation!!

  • krusid­ull
    Äldre 10 Jun 09:41
    #10

    Ja! Tack för att någon reagerar! Så dåligt skött, speciellt med tanke på att när man klickar på krysset så kommer man till tassimos hemsida istället för att det försvinner. BT ska ni ha reklam så se till att det funkar, för när det är så här så förstör ni inte bara för er själva utan även för era betalande annonsörer.

  • Äldre 10 Jun 10:27
    #11

    Extremt störande! För något år sedan var det en annan reklam här som retade upp folk, reklam för champagne eller liknande tror jag. Den gången var det reklam med ljud... Bort med dessa irritationsmoment tack!

  • Aniara­4
    Äldre 10 Jun 10:31
    #12

    Adblock. Flört De flesta webläsare har ett sådant tillägg nuförtiden, kanske inte Explorer då. Själv kör jag Firefox.

    Sorry, Bröllopstorget, jag vet att jag förstör er finansering, men...

  • Mela01
    Äldre 10 Jun 10:37
    #13

    Ja riktigt störande e den!! Bort med den, det e ju inte en gång den popar upp när man loggar in, 3-4 ggr kommer den upp Skrikandes

  • Äldre 10 Jun 10:43
    #14

    Det var ju någon som skrev en tråd om denna reklamen för ett par veckor sedan också och även då var alla rörande överens om hur irriterande den är. Då ploppade den dock bara upp, för mig, när jag först kom in på startsidan och aldrig annars. Då kunde jag bara klicka bort den och så var det bra. Nu ploppar den ju upp titt som tätt dock. Tidigare hade de ju en tävling i samarbeta med Tassimo och då förstår jag bättre att det var så mycket annonsering, men inte nu. Ja, pengar, såklart.. men.. man blir ju varken så positivt inställd till BT som tillåter en så pass irriterande reklam för medlemmarna eller Tassimo som är reklamens avsändare.


  • Äldre 10 Jun 12:48
    #15

    Den är ju så sjukt kontraproduktiv! Ingen här kommer ju tänka på Tassimo med speciellt positiva känslor efter att ha dragits med denna sjukt irriterande reklambanner!

     


  • 1700ta­l
    Äldre 10 Jun 13:05
    #16
    Sörön10 skrev 2012-06-10 12:48:14 följande:
    Den är ju så sjukt kontraproduktiv! Ingen här kommer ju tänka på Tassimo med speciellt positiva känslor efter att ha dragits med denna sjukt irriterande reklambanner!

    millarules.blogspot.com
    Eller hur?! Hur kan man som annonsör acceptera att bli associerad med irritation?? Varje gång jag ser en Tassimo i vill jag slå ner den från hyllan, gah!!
  • Grodpr­insens brud
    Äldre 10 Jun 13:11
    #17

    Nepp det blir ingen Tassimo här heller, har blivit så irriterad på den där reklamen...


  • UngBru­d2012
    Äldre 10 Jun 13:19
    #18

    Jag svär på heder och samvete att jag aldrig ska köpa en Tassimo, så irriterad

  • Äldre 10 Jun 13:22
    #19

    Jag håller med er... Vi stod och funderade häromdagen på att köpa oss en sån där maskin och jag märkte att jag drog mig ifrån alla Tassimo och mot dom andra märkena istället men förstod inte direkt varför.
    Kom in här sen och efter 25:e gången på typ lika många minuter som jag stängt ner reklamen så fick jag en sån där "aha-upplevelse".

     

Svar på tråden Tassimo reklamen STÖR!!