• kaju
    Äldre 30 May 20:36
    2490 visningar
    8 svar
    8
    2490

    Lyckorus!!!

    Just nu svävar jag i ett lyckorus! I helgen sa jag och min man ja till varandra inför alla våra nära och kära. Kyrkan var nästan full, vädret var helt otroligt skönt, frisyr och smink blev som jag ville, våra döttrar var otroligt fina och min man - wow jag har aldrig sett honom snyggare, fotograferingen var toppen, vigselakten med all musik ger mig ståpäls bara jag tänker på den, maten var otroligt god och festen - ja vad säger man, den varade långt in på småtimmarna! Vi hade stora förväntningar och alla våra drömmar slog in med råge!!! Jag säger bara - lyckost er som har allt detta framför er! Njut allt ni kan av dagen - den är er! KramHjärta

  • Svar på tråden Lyckorus!!!
  • Äldre 30 May 22:32
    #1

    Gratulerar, det låter som att ni hade en fantastisk dag! :)


  • Äldre 30 May 23:00
    #2

    Ett stort GRATTIS Solig Önskar er all lycka i framtiden {#emotions_dlg.flower}

  • Tin
    Äldre 30 May 23:03
    #3

    Underbart att höra! Grattis :)

  • Äldre 30 May 23:06
    #4

    Grattis Solig

  • eosinm­immi
    Äldre 31 May 07:39
    #5

    Åhh GRATTIS!!! Några bilder från dagen?!

  • kaju
    Äldre 31 May 17:57
    #6


    Tack! Har inte fått så många bilder ännu, men här är en bild som jag gillar!
  • Äldre 31 May 23:18
    #7

    Åh vilken underbar klänning Solig

  • Syllis 2012
    Äldre 1 Jun 09:46
    #8
    kaju skrev 2012-05-30 20:36:19 följande:

    Just nu svävar jag i ett lyckorus! I helgen sa jag och min man ja till varandra inför alla våra nära och kära. Kyrkan var nästan full, vädret var helt otroligt skönt, frisyr och smink blev som jag ville, våra döttrar var otroligt fina och min man - wow jag har aldrig sett honom snyggare, fotograferingen var toppen, vigselakten med all musik ger mig ståpäls bara jag tänker på den, maten var otroligt god och festen - ja vad säger man, den varade långt in på småtimmarna! Vi hade stora förväntningar och alla våra drömmar slog in med råge!!! Jag säger bara - lyckost er som har allt detta framför er! Njut allt ni kan av dagen - den är er! KramHjärta


    Ett stort grattis {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Lyckorus!!!