• Äldre 23 May 12:23
    3984 visningar
    13 svar
    13
    3984

    Betygsätt underkläderna!



    Då var det dags att sätta veckans betyg! Solig
    Denna gången kör vi på temat underkläder.
    Vad tycker ni om denna kreation?
    Är detta något som passar under en brudklänning?
    Rösta och berätta hur du tänker i tråden.

    Sätt ditt betyg där 1 är underkänt d.v.s. inget du skulle välja och 5 är jättefint det kan jag tänka mig!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Betygsätt underkläderna!
  • Äldre 23 May 12:30
    #1

    Nej dels inte min stil och sen var det väldigt mycket fluff och rosetter, måste bli konstigt under en klänning, är nog mer nåt man ska ta på sig för att vara sexig, inte för att ha under nånting.

  • Äldre 23 May 12:35
    #2

    Nej. Det var varken fint, sexigt eller ser bekvämt ut. Underkänt för min del.


  • AnnL
    Äldre 23 May 12:41
    #3
    daniiel skrev 2012-05-23 12:35:55 följande:
    Nej. Det var varken fint, sexigt eller ser bekvämt ut. Underkänt för min del.
    Instämmer!
  • Äldre 23 May 12:52
    #4

    Vad 17 ska man ha utanpå dessa underkläder? Rosetter och annat småbarnsjox lär ju göra kläderna alldeles knöliga...

  • Äldre 23 May 13:03
    #5
    Juni 2012 skrev 2012-05-23 12:52:20 följande:
    Vad 17 ska man ha utanpå dessa underkläder? Rosetter och annat småbarnsjox lär ju göra kläderna alldeles knöliga...
    Jag tänkte i de banorna också. Det måste bli väldigt knöligt under en klänning
  • dazzli­ngandd­ating
    Äldre 23 May 13:11
    #6

    Tyckte det var ganska gulligt, men brudklänningar brukar ju sitta väldigt tight, så tror inte någon skulle ha det under...


  • aniara
    Äldre 23 May 13:42
    #7

    Ser ut som en maskeraddräkt, om man vill klä ut sig till polkagris...

  • annapa­nna88
    Äldre 23 May 14:28
    #8

    Hua, jag skulle aldrig kunna känna mig sexig i det där! Och som sagt, det kan inte bli snyggt under en klänning, eller bekvämt för den delen...  

  • kaffeä­lskare­n
    Äldre 23 May 16:34
    #9

    Detta var inte något som föll mig i smaken, ser inte ut att vara särskilt bekvämt heller. Som många andra har sagt hur sjutton skulle man kunna få plats under en brudklänning med detta på sig????

  • Amor in aetern­um
    Äldre 23 May 18:07
    #10

    Om man vill se ut som en förvuxet barn.. varför inte!

    Men för mig personligen.. Nej!

  • Äldre 23 May 20:14
    #11

    det var bland det fulaste jag har sett!!!!! Om man nu ska ha det där p sig så är det ENBART det till någon slags maskerad eller annat. Knappast under klänning, kjol eller blus...knöligt som f*n. och fortfarande skitfult!

  • Äldre 23 May 20:21
    #12

    Helt underkänt!
    Inte snyggt någonstans tycker jag...

  • Äldre 24 May 21:01
    #13

    Helt underkänt för min del. Ser ut som en polkagris bara,

Svar på tråden Betygsätt underkläderna!