• Tokig
    Äldre 22 May 11:17
    5994 visningar
    31 svar
    31
    5994

    Skohjälp igen...

    Jag har hittat ett par vackra gula skor att ha under vigseln. Jag ska ha en hellång vintageinspirerad spetsklänningen med ett champagnefärgat band i midjan, och till det ett par senapsgula satinskor med en stor rosett (har inte fått hem dom än men jag hoppas de blir som jag tänkt).

    Efter middagen kommer jag att smita undan för att byta till en kortare festklänning. Även den kommer att ett spetsliv men kjolen kommer att vara i tyll med lite bling för att det ska märkas att det är fest :) Jag tänkte att jag även skulle passa på att byta skor då. Mina fötter är lite knepiga så även om det inte är högklack så kommer det nog vara skönt att byta till ett par typ ballerinor. Problemet är att jag inte hittar några fina.

    Jag har egentligen inte bild i huvudet, jag vill att de ska vara fina till min klänning som är ganska flickig, lite 50-tal. Färg spelar egentligen inte så stor roll. Vi har inget färgtema eller så... men kanske rött eller gult, men det kan vara tufft med alla färger. Så länge det inte är några mesiga skor.

    Så snälla... bombadera mig med tips på fina/vackra/tuffa/ovanliga/coola/färgglada/söta men framförallt BEKVÄMA skor som passar till bröllopsfesten.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-22 11:23
    Lite förtydliganden, jag letar alltså efter ett par bekväma ballerinaskor, helt utan klack.
    Storlek 38-39.
    Prisklass är inte så viktig, är det ett par bekväma snygga skor så kan jag ju använda dom igen.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-22 16:35
    De behöver inte vara någon speciell färg bara de är bekväma och festliga. Kanske med paljetter eller så...

  • Svar på tråden Skohjälp igen...
  • Äldre 22 May 11:19
    #1


    Kan de här vara nåt? Superbekväma, lite bling i rosen. Jag säljer dem för 200 spänn plus frakt :)
  • Tokig
    Äldre 22 May 11:22
    #2
    liminka skrev 2012-05-22 11:19:56 följande:


    Kan de här vara nåt? Superbekväma, lite bling i rosen. Jag säljer dem för 200 spänn plus frakt :)
    Hej,

    De är verkligen jättefina men jag är ute efter ett par BALLERINOR, alltså helt utan klack.
  • Äldre 22 May 11:34
    #3
    Tokig skrev 2012-05-22 11:22:00 följande:
    Hej,

    De är verkligen jättefina men jag är ute efter ett par BALLERINOR, alltså helt utan klack.
    ledsen, missade det i TS :P
  • Tokig
    Äldre 22 May 11:41
    #4
    liminka skrev 2012-05-22 11:34:32 följande:
    ledsen, missade det i TS :P
    Ingen fara... har skickat ett meddelande till dig.
  • Tokig
    Äldre 22 May 13:53
    #5

    Skorna måste inte vara "typiska" bröllopsskor... bara sålänge de är fina.

  • Cosy
    Äldre 22 May 14:16
    #6


    Visar dessa igen flikaktiga och senaps gula. Dessa är vad jag ska ha under själva vigseln och sen blir det converse
    We did it on DreamHack. Geeky love
  • Tokig
    Äldre 22 May 15:44
    #7

    Dom är väldigt fina, är bara lite rädd att de är för smala för mig där fram. Hade varit glad om jag hittat ett par skor där mina ankfossingar fick plats...

    Fler förslag?

  • teddy
    Äldre 22 May 15:47
    #8

    kolla zanaldo.se

  • Cosy
    Äldre 22 May 15:47
    #9
    Tokig skrev 2012-05-22 15:44:35 följande:
    Dom är väldigt fina, är bara lite rädd att de är för smala för mig där fram. Hade varit glad om jag hittat ett par skor där mina ankfossingar fick plats...

    Fler förslag?
    Okej jag har breda fötter och kan ha dem utan problem.

    Bara för att få en känsla hur breda fötter jag har.. Skulle köpa vandrings kängor fick gå till det sko märket som har bredast skor och herr modeller som är av naturen bredare än kvinno fötter och deras näst bredaste m odell. 
    We did it on DreamHack. Geeky love
  • teddy
    Äldre 22 May 15:47
    #10

    feeel!!! zalando.se ;)

Svar på tråden Skohjälp igen...