• Äldre 19 Apr 10:03
    2592 visningar
    22 svar
    22
    2592

    Vilken klänning är finast?


    1                                                                            2                                                           3

    Vilken av klänningarna tycker du är finast och varför?
    Rösta och skriv i tråden
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken klänning är finast?
  • Äldre 19 Apr 13:14
    #11
    TheD skrev 2012-04-19 12:58:21 följande:

    Klänning nr 2 är jätteful!!! Är det verkligen en klänning? Sitter den rätt?


    Röstar på 3:an även om den är för enkel för mig men den är finast av de tre.


    1:an gillar jag inte pga axelbanden och allt tjorv nertill på klänningen.


    Vad är det som gör att du funderar på om den sitter rätt?
  • Äldre 19 Apr 14:08
    #12

    Jag tyckte inte att någon av dem var särskilt vacker, men röstade på ettan. Den ser säker fin ut på en smal och lång brud som står väldigt rakryggat.

    Trean tyckte jag var väldigt blaha och trist. Ingenting minnesvärt alls över den klänningen.

    Tvåan ser ut som en vit sopsäck. Jag skulle aldrig ta på mig något liknande.

  • Äldre 19 Apr 14:12
    #13

    *asg* Nu har jag läst igenom tråden och sett inläggen om att mittenklänningen ser bak- och framvänd ut. Och nu tycker jag att det ser ut som att modellens huvud har vridits à la Exorsisten och att hon egentligen är på väg FRÅN kameran.

  • Äldre 19 Apr 14:47
    #14
    Forumvärd skrev 2012-04-19 13:14:09 följande:
    Vad är det som gör att du funderar på om den sitter rätt?
    Ett trasigt lakan som bara har vridits runt en tjej som ser photomixad ut... skitful rent ut sagt!!!
  • Fästmö­n
    Äldre 19 Apr 14:56
    #15

    Ettan! De andra ser inte riktigt ut som brudklänningar. 2an var för stel och kantig och 3an ser ut som en vanlig t-shirt på överdelen.

  • Äldre 19 Apr 18:44
    #16

    Jag röstade på ettan, för jag tycker den kjolen är snyggast, sen skulle jag gärna ha lite mer ärm på klänningen (ungefär som på trean) :)

  • kacan
    Äldre 19 Apr 19:01
    #17

    Jag röstar på på 1an


    Den såg mest luftig och skön ut....

  • Anneli­256
    Äldre 19 Apr 19:56
    #18

    Ettan tycker jag är vackrast, stilren och kan som sagt var passa dom flesta figurer. Tvåan tyckte jag inte alls om..Trean tyckte jag inte om överdelen.. känns som en t-shirt personligen tycker jag inte den känns bröllopsaktig.

  • sandra­ochdan­iel
    Äldre 19 Apr 22:01
    #19

    3:an helt klart! tror den kan vara väldigt figursmickrande även om man inte är pinnsmal. 1:an enl. mig ser man väldigt lätt gravis ut. Är allergisk mot empir skurning sen graviditeten.

  • Äldre 20 Apr 16:08
    #20

    Ettan, den påminner lite om min egen, fast min är inte vid.

  • MrsT20­11
    Äldre 20 Apr 16:15
    #21

    Trean var tråkig och tvåan har både ful skärning och en underlig kombo av överdel och underdel.

    Men ettan tyckte jag om! Gillar axelband, empireskärning och dekorationer. Vackert fall i kjolen också!

  • Sanna8­7
    Äldre 20 Apr 17:01
    #22

    Röstade på ettan, dem andra föll mig inte alls i smaken, dem känns för stela.


    ettan ser bekväm och skön ut, sen gillar jag skärningen på klänningen..

Svar på tråden Vilken klänning är finast?