• Äldre 19 Apr 10:03
    2603 visningar
    22 svar
    22
    2603

    Vilken klänning är finast?


    1                                                                            2                                                           3

    Vilken av klänningarna tycker du är finast och varför?
    Rösta och skriv i tråden
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken klänning är finast?
  • MeaJ
    Äldre 19 Apr 10:07
    #1

    Jag röstade på 3:an.
    En enkel med ett litet släp, faller mig mer i smaken än de andra.
     


    Sommarbrud 2013
  • teddy
    Äldre 19 Apr 10:08
    #2

    Nr 3! Den ser ut som en klänning vilken kvinna som helst skulle kunna bära... En klänning för en "vanlig" kvinna lixom. :) De andra två e lite mer svårburna tror jag...

  • Äldre 19 Apr 10:11
    #3

    Jag röstade på ettan, men av samma anledning som att teddy röstade på trean.
    En A-lineklänning som sitter åt under bysten och flyter iväg från kroppen brukar vara smickrande på de flesta.
    Medans en sjöjungfruklänning inte passar alla kroppstyper.
    Mittenklänningen tyckte jag såg ut som att den satt bak-och-fram

  • Äldre 19 Apr 10:15
    #4

    Jag tycker väl att alla är rätt fina men jag röstade på ettan. Den tycker jag är riktigt riktigt fin. Klassisk och något som många skulle kunna bära.

  • Imke19­77
    Äldre 19 Apr 11:25
    #5

    N3 väldigt stilren och enkel men ändå elegant och sexig

  • Aniara­4
    Äldre 19 Apr 11:29
    #6
    Chicita skrev 2012-04-19 10:11:03 följande:
    Jag röstade på ettan, men av samma anledning som att teddy röstade på trean.
    En A-lineklänning som sitter åt under bysten och flyter iväg från kroppen brukar vara smickrande på de flesta.
    Medans en sjöjungfruklänning inte passar alla kroppstyper.
    Mittenklänningen tyckte jag såg ut som att den satt bak-och-fram
    Samma här! Jag tänkte just att trean måste man ha en väldigt specifik figur för att passa i. Har man det minsta putmage eller någon annan utskjutande form som inte är optimal så är den extremt avslöjande.

    Och tack för att du satte fingret på vad som är fel med tvåan. Jag tyckte bara det såg konstigt och helt missbildat ut.
  • MatsoL­otta
    Äldre 19 Apr 11:40
    #7

    Jag röstade på 3:an, stilren och elegant precis min smak.

  • Äldre 19 Apr 12:35
    #8

    Tack för alla röster! Solig

    Kom å tänka på en sak!
    Jag blir nyfiken på de som tycker att klänningarna är GAH.
    Vad är det som gör att de är GAH och vilken typ av klänning gillar ni istället?

  • Äldre 19 Apr 12:42
    #9

    Den första. Den såg enkel, stilren och romantiskt ut. Samt att det är nog den modellen som är mest smickrande för flest människor.

    Den andra var inte alls fin på överdelen, håller med Chicita där om att det nästan ser ut som att den sitter bak och fram.  Den tredje var inte heller så fin upptill, speciellt med ärmarna, hon ser bredast ut över axlarna. Ptja, tycker egentligen inte kjolarna på de två klänningarna var så fina heller.

    Smaken är ju dock som baken ;)


  • Äldre 19 Apr 12:58
    #10

    Klänning nr 2 är jätteful!!! Är det verkligen en klänning? Sitter den rätt?


    Röstar på 3:an även om den är för enkel för mig men den är finast av de tre.


    1:an gillar jag inte pga axelbanden och allt tjorv nertill på klänningen.

Svar på tråden Vilken klänning är finast?