Morgongåva till m2b
Tänkte jag skulle köpa en morgongåva till den blivande mannen. Men vad ska man köpa??
Någon fler som ska köpa morgongåva till sina m2b?
Och vad ska ni isåfall köpa?
Tänkte jag skulle köpa en morgongåva till den blivande mannen. Men vad ska man köpa??
Någon fler som ska köpa morgongåva till sina m2b?
Och vad ska ni isåfall köpa?
Retrobohem: Jag hoppas det!!! Han förtjänar en sådan gitarr- han är så grymt duktig!! <3
Behöver lite fler förslag ...
Jag ska ge min blivande ett par manschettknappar i silver. På framsidan ska tecknet för evighet vara ingraverat och på baksidan ska det stå S <3 M på den ena och vår bröllopsdag på den andra. Han ska få dem i morgongåva fast samma morgon som vi gifter oss och inte dagen efter eftersom jag tänkte att han skulle ha dem på sig då vi gifter oss. Tänkte också skriva ett brev och berätta vad han betyder för mig.
Min m2b har kostym på sig varje dag på jobbet så manschettknappar använder han ganska ofta!
Mrs Silfverblad: Var har du hittat dem?? Jag tänkte oxå ge något liknande....
Ge honom en stjärna: osr.org/sv/
och förklara att han är solen i ditt liv (solen är ju en stjärna om jag inte minns helt fel). :)
Jag har fixat så att vi kommer tatuera oss dagen efter :) en liten symbol som vi båda kan relatera till :)
Jag har köpt en vigselring till min m2b:)
Tack, jag beställde också ett par där nu med våra namn i
Kom på nu att han har önskat sig en kamera för länge sen. Kan man ge det ??
Det här med morgongåva är så svårt. Beständiga saker är ju perfekt men jag prioriterade något jag visste att min (nördiga) sambo skulle älska.
Han ska få en jedi-morgonrock
För en med en m2b som aldrig har smycken eller har förstått vitsen med klockor eller bara har kostym om han verkligen måste är det ohyggligt svårt.. Men bra idé där med gitarren! Kanske ska försöka hitta en fin stålsträngad aukustisk åt honom, det har han pratat om i evigheter nu..
Måste ha er åsikt om min idé:
Min kära sambo älskar att löpträna, och springer alltid göteborgsvarvet varje år samt ett mindre stadslopp i vår hemstad. I år missar han (ännu ovetandes) gbg varvet då hans kompisar råket lägga hans svensexa just denna dag. Nu funderar jag på att ge honom midnattsloppet i morgongåva. Dvs, anmäla honom och betala startavgiften. Är det töntigt/tråkigt? Borde man ge något "finare" i morgongåva kanske? Vad säger ni?