Förslag på gåva till blivande maken efterlyses!
Nu är det förvisso tidigt att vara ute efter detta, det vet jag med.. men grejen är att jag redan vet vad jag kommer få i bröllopsgåva av min blivande. Själv har jag där emot ingen aning alls om vad jag ska ge honom!
Någon som har råd och tips?
Min blivande är väldigt tekniskt intresserad, men har "allt" (mac pro, macbook pro, macbook air, iPhone, iPad, mac mini, flertalet airports med högtalare, ljud och tv-system från Bang & Olufsen osv osv osv) och det enda jag kommer på annars som han gillar är bilar - något jag inte har råd att ge honom en i bröllopspresent.
Eftersom vårt bröllop troligtvis kommer ske i USA är inte heller en resa något som funkar eftersom vi då redan är på en.
Jag börjar därför nu få lite problem att hitta på något!
Hjälp!
Själv får jag en tatuering som representerar hans ägandeskap i bröllopspresent. För ja, som vi lever så äger han mig. Protestera bäst ni vill, men så är det. Han äger mig. Han bestämmer över mig. Han fattar alla viktiga beslut. Jag är hans egendom utan några rättigheter alls förutom den att lämna honom om jag så önskar.
Det är inte en fråga om förtryck, religion eller kultur. Det är en fråga om personligt, aktivt, val från bådas sidor.