• amek
    Äldre 13 Mar 22:23
    302151 visningar
    763 svar
    763
    302151

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • vallmo­o
    Äldre 24 Apr 17:19
    Dani skrev 2014-03-30 19:50:20 följande:

    Ber om ursäkt för röran i bakrunden haha! Men där är dom, jättefina båda två och jag  tycker att dom är otroligt lika de bilder som fanns på sidan!


    Dani, jag funderar faktiskt på om jag ska beställa en sån klänning som din högra. Beställde du samma färg som på deras bild? Skulle vara så intressant att få se den på dig.
  • vallmo­o
    Äldre 24 Apr 17:58
    Lindatamminen skrev 2014-04-24 08:54:36 följande:

    jag har oxå beställt där ifrån är super nöjd med dom:)

    dålig bild dock:)


    Åh vad fina!!
  • vallmo­o
    Äldre 24 Apr 17:59

    Lindatamminen- vill du länka till din vita?

  • Äldre 24 Apr 20:21
    vallmoo skrev 2014-04-24 17:59:59 följande:

    Lindatamminen- vill du länka till din vita?


    här kommer länken dock är det jennyjosehp men fick mail tillbaka från jenjen så tror det är samma sida:
    se.jennyjoseph.com/A-Linjeformat-Axelbandslos-Golv-Langd-Chiffong-Festklanning-Med-Rufsar-Parlbrodering-020016074-g16074
  • Äldre 6 May 13:33
    Dani skrev 2014-03-30 19:50:20 följande:
    Ber om ursäkt för röran i bakrunden haha! Men där är dom, jättefina båda två och jag  tycker att dom är otroligt lika de bilder som fanns på sidan!
    Åh vad fina, har du lust att länka dom på sidan så man kan se dom på deras bilder oxå? Funderar nämligen på att beställa därifrån  :)
  • Äldre 7 May 11:35

    Hej
    Brudklänningarna är i rätt prisläge för oss. Vi har en liten budget att röra oss på men det verkar som om man får mycket för pengarna. Vi lägger nog lite mer på ringen, skall besöka Albrekts guld ikväll tillsammans med min Jerker.

    Kram Anna

  • Äldre 4 Jun 14:18

    Ojoj, nu har jag beställt klänning från jenjen. Ska bli så spännande att få hem den och få prova. Hoppas hoppas att den uppfyller mina förväntningar!

    Denna beställde jag


    http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Square-Neckline-Chapel-Train-Satin-Lace-Wedding-Dress-With-Beadwork-002001257-g1257?pos=your_recent_history_3

  • Äldre 29 Jun 07:52

    Jag beställde en klänning därifrån som inte alls motsvarade mina förväntningar eller mått.. Ville lämna tillbaka den, men tji fck jag! Det får man inte! Bara om det är nåt skönhetfel. Det var inte ens en måttsydd klänning, så var beredd på att få behålla klänningen om den inte passar! Kommer aldrig mer att beställa nåt därifrån.

  • Äldre 29 Jun 10:53

    - Läs igenom köpvillkoren noga vad gäller bytesrätt etc. Men oavsett vad det står: I praktiken har du kort och gott ingen bytesrätt, så förutsätt att klänningen du får är klänningen du får. Är du missnöjd går det inte att göra något åt och du får inte pengarna tillbaka.
    - Kom ihåg att du får tullavgift i efterhand. Detta är internationell lag, inget jenjen eller någon annan internetbutik rår över. Den kan vara rätt fet. Går att kolla upp ungefär vad den kommer bli, googla så hittar du nog.
    - Vad jag förstått är det lite av ett lotteri. Vissa får jättefina och välpassande klänningar och är så klart supernöjda. Andra får jättedåliga och då går det inte att byta eller få pengarna tillbaka. Så tänk att det ska vara värt det utifrån de premisserna: Du kan få en jättefin klänning, om du inte får det får du inga pengar tillbaka och står utan klänning.

    Jag hittade en klänning jag gillade bättre och till bättre pris på hemmaplan. Men om jag valt att beställda därifrån hade jag inte lagt alla ägg i den korgen utan haft en plan B ifall den klänningen inte funkade. Samt beräknat budget utifrån att det kan vara pengar rakt i sjön.
    Om jag varit missnöjd med klänningen hade jag bara släppt det. Har läst om folk som försökt få pengarna tillbaka och det verkar vara massa energi helt utan resultat. Släpp och gå vidare.

  • Äldre 29 Jun 21:10

    Jag fick min klänning fr JJhouse i fredags och är jättenöjd, hittar inget att anmärka på. Betalade ca 1500 kr plus runt 200 i frakt. Har inte fått räkning på tull än.

  • Äldre 5 Aug 22:30
    amek skrev 2012-03-13 22:23:56 följande:

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 


    Inget att ana oråd för. Kina har billig arbetskraft. Beställde min klänning from dem. Kostade 2400 kr, skräddarsyd efter mina mått. Levererades till dörren med UPS bud mindre än två veckor efter att jag lagt beställning.
    Satt perfekt, färgerna var perfekta och kan inte annat än att rekomendera dem.
  • Äldre 12 Sep 17:53

    Hej!
    Efter ha läst en massa på denna tråd så har jag bestämt mig för att beställa. Det blev denna i vinröd i storlek 38. Jag är en storlek 36 i höfter och en 38 vid bröst så att det kanske får bli lite ändringar.
    www.jenjenhouse.com/Trumpet-Mermaid-Sweetheart-Court-Train-Charmeuse-Holiday-Dress-With-Ruffle-Beading-020003237-g3237
    Återkommer med recension och bild på klänningen!

  • Äldre 12 Mar 17:20

    Jag fick min klänning från Jen Jen och jag var nöjd. Jag var tvungen att förminska och det gick på ca 650 kronor. Men sammanlagt blev det ca 2000 SEK och jag tror inte jag hade fått den klänningen för det priset här. Tyvärr fick jag ingen bra bild på den.

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?