• amek

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Yousofin

    Hej. Är det ngn som har beställt denna klänning? Tycker den ser jättefin ut men hon man ser den inte framifrån så bra...

  • MissAdelaide
    Emmalinnea skrev 2012-11-16 18:25:50 följande:
    Beställde från jenjenhouse för 1200kr det blev tullavgift ändå.
    man kan inte säga med säkerhet  om det blir tullavg eller inte det är som ett lotteri det där :)
    Hur mycket fick du betala i tullavgift ? Behövde du betala något mer t.ex moms eller någon annan extra avgift ?
    Verkar konstigt eftersom man ska slippa tull om det understiger runt 1300 kr, särskilt när det gäller vara köpt på internet.

    Hur mycket har ni andra fått betala extra ? Är orolig att det blir väldigt hög summa i slutändan.

    Kram 
  • eml33h

    Jag fick betala 200 kr i tull för min beställning som kostade 1900.
    Andra gången jag beställde för 1500 behövde jag inte betala något extra.

  • MissAdelaide

    Okej, är det inte värre än 200 kr så går det väl. Trodde det var plus en momssumma också.

  • Emmalinnea
    MissAdelaide skrev 2013-01-06 19:46:57 följande:
    Hur mycket fick du betala i tullavgift ? Behövde du betala något mer t.ex moms eller någon annan extra avgift ?
    Verkar konstigt eftersom man ska slippa tull om det understiger runt 1300 kr, särskilt när det gäller vara köpt på internet.

    Hur mycket har ni andra fått betala extra ? Är orolig att det blir väldigt hög summa i slutändan.

    Kram 
    300 betalade jag extra
  • Sussilago

    Har hittat min drömklänning på jenjen house och hade varit så glad om någon annan hade bilder från denna klänningen att visa.. Hur den ser ut på "riktigt" ;)

  • Sussilago

    Förresten är det någon som vet var man kan se mer bilder på klänningarna? I frågor och svar står det alltid attachment......? Men jag fattar inte var jag ska kolla

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?