• amek

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Isabelle123

     




    Tjejer, snälla hjälp mig! vad ska jag göra?! Jag har hittat min klänning som jag vill ha på bröllopet MEN nu när jag skulle beställa den är den borta!!! hur ska jag få tag på den? tips? kommer den tillbaka tro?

    den ser ut såhär.. hojta till om nå stöter på den någonstans.

  • Vinter2013


    Hej tjejer!

    Den här klänningen har jag beställt från Jenjenhouse. Det känns rejält osäkert med tanke på priset och jag har inga höga förväntningar. Jaghoppas såklart att klänningen ska vara lika fantastisk i verkligheten som på bild!

    Jag lade min order för tre veckor sedan och nu är klänningen (+ skor och väska) på väg till Sverige!
  • AnnSofieS

    Svaret kanske står här någonstatns på BT, men frågar en gång till i sånafall.
    Om man beställer en klänning från jen, hur mycke får man betala i tullavgift. har försökt att räkna ut det på tullverkets hemsida men vet inte om klänningarna kommer från USA eller Kina.

    Om klänningen ligger på 1061 vad kostar det och ta hem den?
     

  • Fremm
    cathrine83 skrev 2012-10-04 09:29:05 följande:


    Hej,
    Är ny här på forumet!
    Har i månader gått och suktat efter denna klänningen och så i söndags fick jag tummarna ur och beställde den!
    Redan i måndags morse var klänningen bortplockad från Jenjenhouses sida, alltså måste jag hunnit med några timmars marginal! Otroligt! En bekräftelse på bokningen är skickad.

    Nu känns det dock lite olustigt eftersom så många varit missnöjda. Min stora dag är om mindre än 4 månader så motsvarar inte denna klänningen förväntningarna så brinner det verkligen i knutarna!

    Ni som bessällt och fått hem, recensera gärna hur resultatet blev. Känns som att det redan nu är tid att fortsätta leta även om den inte anlänt

    Läste tråkiga recensioner:
    www.reviewcentre.com/Wedding-Dresses-and-Clot...
    Jag är iaf SUPERNÖJD med min klänning från Jenjenhouse, se mina inlägg i denna tråd så ser du min klänning! Så va inte orolig än! :) Lycka till!
  • Nevertheless
    Isabelle123 skrev 2012-10-07 00:03:45 följande:

     




    Tjejer, snälla hjälp mig! vad ska jag göra?! Jag har hittat min klänning som jag vill ha på bröllopet MEN nu när jag skulle beställa den är den borta!!! hur ska jag få tag på den? tips? kommer den tillbaka tro?

    den ser ut såhär.. hojta till om nå stöter på den någonstans.


    den är ju inte exakt lika dan så att säga men liknande iaf... 
    http://www.ebay.com/itm/New-white-ivory-lace-wedding-dress-Gown-custom-size-2-4-6-8-10-12-14-16-18-20-22-/170919879693?pt=Wedding_Dresses&var=&hash=item27cb9e640d 
  • lenuz

    Eftersom du har bilderna kvar kan du maila JenJen och skicka med bilderna, då kan de sy upp den efter bilderna, kanske tillkommer det någon extra avgift, men det är förmodligen rätt marginellt.


    Nevertheless skrev 2012-10-08 22:44:20 följande:
    den är ju inte exakt lika dan så att säga men liknande iaf...
    www.ebay.com/itm/New-white-ivory-lace-wedding...
  • lenuz

    Har du sett att man vår svaret till "My inquiries" på websiten. Jag väntade flera dagar på att få ett mail innan jag insåg detta. Gå in under "contact us" så hittar du det.


    sommarvinter skrev 2012-09-15 23:35:57 följande:
    Någon annan som har erfarenhet av att inte få svar från jenjenhouse? Har ställt frågor under flera av klänningarna jag varit intresserad av men inte fått något svar... Har för mig att det stod något om att de skulle svara efter max en arbetsdag?
  • lenuz

    Jag mailade till jenjenhouse.com och undrade över de försvunna klänningarna. Av någon anledning "förmodligen förra årets modeller" har massor av klänningar flyttats från den saiten till www.jenjenhouse.net. Där hittade jag min klänning igen, tillsammans med en amssa andra jag kände igen.

  • Burre

    Nu har min kommit :) Beställde den 27/9 och igår kom den 8/10 så de gick rätt snabbt ändå :) Jag har ej fått på mig den ordentligt än då det är snörning i ryggen, men tog em bild på överdelen!!! Är väääääldigt nöjd

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?