• amek

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Fremm

    eml33h, ser jättefin ut perfekt storlek verkar det vara oxå - men det kommer nog göra ännu större skillnad när du får på dig en underkjol oxå... jag köpte min på samma ställe dvs jenjenhouse.

  • charlottev


     


    Här är en klänning jag beställde från jenjen, är nöjd med resultatet men som ni ser så blev den alldeles för stor


    =( trots måttbeställning. Min syster skulle först sy inten men jag valde att köpa en ny. Klänningen är väldigt välsydd och jag har inget att klaga på förutom stl

  • eml33h
    Fremm skrev 2012-09-26 21:10:17 följande:
    eml33h, ser jättefin ut perfekt storlek verkar det vara oxå - men det kommer nog göra ännu större skillnad när du får på dig en underkjol oxå... jag köpte min på samma ställe dvs jenjenhouse.
    Vilken underkjol köpte du? Är du nöjd med den?

    Hittade den här..
    http://www.jjshouse.com/037004077-g4077

    och daniiel tipsade om denna:
    http://www.lightinthebox.com/Nylon---Tulle-Chapel-Train-Wedding-Petticoats--WAP010-_p51952.html´

    VIlken blir bäst tro?
  • Hockeytjejen

    chalottev: så snygg klänning! sitter jättesnyggt på dig Glad

    eml33h: det är riktig snygg har själv tittat på den men blir nog en annan! 
    jag tycker båda underkjolarna är lika varandra så kvittar nog vilken du köper.... 

  • eml33h

    nettskii, jag har rätt mycket pärlor på min.. tycker inte att det ser billigt ut?
    Klänningen är i superfin kvalitet och väldigt välsydd.

  • nettskii
    eml33h skrev 2012-09-28 09:46:19 följande:
    nettskii, jag har rätt mycket pärlor på min.. tycker inte att det ser billigt ut?
    Klänningen är i superfin kvalitet och väldigt välsydd.
    aaah, har du något foto på den ? :)
Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?