• amek
    Äldre 13 Mar 22:23
    302204 visningar
    763 svar
    763
    302204

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Johann­aFotog­raf
    Äldre 14 Mar 13:28
    #1

    undrar samma sak...

  • Mela01
    Äldre 14 Mar 17:14
    #2

    Beställde tärnornas klänningar därifrån innan jul. Och det va inga problem alls. MEN se till att du beställer rätt stl o klänning för du får EJ skicka tillbaka om det inte e så att dom har gjort fel i leverans eller att produkten e skadad. Mina klänningar va nämligen försmå till tärnorna. Men dom skulle iaf gå ner några extra kilon innan The Big Day så det gjorde inget som tur var. Så dubbel checka att beställningen e korrekt innan ni trycker på beställ.

  • amek
    Äldre 14 Mar 19:52
    #3

    Vad skönt att höra! Såg dom ut precis så som du sett på bilden eller var det nån skillnad? (förutom fel på storleken) Så svårt tycker jag när man inte kan prova, men nu får det nog bli en beställning!
    Tack så jättemycket för svaret, nu känner jag mig mycket lugnare:) 

  • Mela01
    Äldre 16 Mar 13:31
    #4

    Dom ser ut precis som du ser dom på bild. Du kan måttbeställa klänningarna därifrån också då kanske det tar någon vecka längre att få dom. Det va så lite så :) 

  • Alecia
    Äldre 23 Mar 10:19
    #5

    Hej! Jag rekommenderar inte Jenjenhouse.com! De har ingen egen produkt fast de kopierar bara alla amerikanska märken bilder och göra en kopior. Dålig kvalitet och du skulle aldrig få klänningen samma som bild. Jag har beställt en balklänning i Februari, efter 35 dagar fick jag en dåligt copy som skicka från Kina! Rekommendera INTE!

  • Mela01
    Äldre 23 Mar 11:32
    #6

    Mina klänningar var det då inget fel på, samt fick dom efter 14 dagar. Men alla har olika erfarenheter och upplevelser.

  • fayefa­ye
    Äldre 23 Mar 14:10
    #7
    Alecia skrev 2012-03-23 10:19:25 följande:
    Hej! Jag rekommenderar inte Jenjenhouse.com! De har ingen egen produkt fast de kopierar bara alla amerikanska märken bilder och göra en kopior. Dålig kvalitet och du skulle aldrig få klänningen samma som bild. Jag har beställt en balklänning i Februari, efter 35 dagar fick jag en dåligt copy som skicka från Kina! Rekommendera INTE!
    Fast det är väl ganska uppenbart att det är kopior? Finns ju en uppsjö av sånna sidor. Man får ju ingen äkta designerklänning för 2000kr. 
  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 24 Mar 13:04
    #8

    Jag som oxå funderar på att beställa en dock tycker jag det är svårt att veta vilket tyg man ska titta på när det står Fabric :  Chiffon, Charmeuse ??

  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 26 Mar 19:50
    #9

    JAg tänkte bara fråga om det är någon av er som har en sån provkarta hemma med alla färger?? Den är ju svindyr att frakta hit och tar upp till 30 dagar för en sån spara pengar frakt. SÅ om någon har en sådan betalar jag hellre er

  • LillaE­llan
    Äldre 26 Mar 22:14
    #10

    Jag väntar på leverans därifrån med spänning :) har beställt en underljol klänningsgarerob och en slöja värt att prova då allt detta gick på 6000 kr inkl frakt är det fult får jag helt enkelt köpa en ny;)

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?